اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه خبر داد

پیشرفت 75 درصدی عملیات احداث زندان دهدشت

فرماندار کهگیلویه از پیشرفت 75 درصدی عملیات احداث زندان دهدشت خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان خرداد سال 93 به بهره‌برداری خواهد رسید.

پیشرفت 75 درصدی عملیات احداث زندان دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری صبح امروز از ساختمان در دست احداث زندان دهدشت بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای عملیات قرار گرفت.

فرماندار کهگیلویه در حاشیه بازدید از زندان دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: عملیات احداث ساختمان زندان در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع و با زیربنای 7160 متر مربع از سال 90 در دهدشت آغاز شد.

جعفری با بیان اینکه تاکنون بیش از چهار میلیارد تومان در این زمینه صرف شده است افزود: عملیات احداث زندان دهدشت 75 درصد پیشرفت کاری دارد.

وی هزینه تکمیل پروژه زندان دهدشت را بالغ بر هفت میلیارد تومان برآورد و ابراز امیدواری کرد در خرداد 93 به بهره‌برداری نهایی برسد.

جعفری، زندان را متولی امر اصلاح و تربیت اقشار آسیب‌دیده جامعه دانست و افزود: تحمل کیفر و بازسازی شخصیت زندانی و جدا نمودن فرد مجرم از جامعه از اهداف زندانی کردن مجرمان به شمار می‌رود.

جعفری ایجاد فضای معنوی در زندان را زمینه‌ساز برگشت زندانی به زندگی سالم خواند و خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و نیز آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای برای مراحل پس از خروج از زندان شد.

فرماندار کهگیلویه اولین اقدام در بازسازی شخصیت زندانی را ایجاد فضای مناسب در این باره دانست و گفت: در راستای تکریم خانواده‌های زندانیان و جلوگیری از عبور و مرور و بروز تصادفات جاده‌ای بازداشت‌گاه موقت در سال 90 در شهرستان ایجاد و احداث ساختمان زندان در همان سال در دستور کار قرار گرفت.

به گفته جعفری احداث زندان در سطح شهرستان از تحویل زندانیان به زندان‌های شهرهای همجوار و نیز تحمیل هزینه به خانواده‌‌های زندانیان جلوگیری می‌کند.

جعفری ایجاد زندان را زمینه‌ساز اصلاح و تربیت برای بازگشت بزهکاران به جامعه داشته و افزود: تلاش مسئولان اعضای شورای تأمین و کسانی که زمینه احداث این ساختمان را فراهم کردند جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول