اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

شهردار جدید سمیرم معرفی شد

طی مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان شهردار جدید سمیرم معرفی شد.

شهردار جدید سمیرم معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، محسن سعیدبخش شامگاه یکشنبه در جلسه تودیع و معارفه شهردار سمیرم با تقدیر از زحمات شهردار و شورای شهر سابق سمیرم و تلاش و پیگیری‌های آنان برای حل مشکلات شهر سمیرم اظهار کرد: شورای جدید باید برنامه پنجم توسعه را تهیه و بر اساس چشم‌انداز 20 ساله که از تأکیدات مقام معظم رهبری است تدوین شود.

وی جلوگیری از برخوردهای سلیقه‌ای را از مزایای تدوین این برنامه دانست و افزود: برنامه پنج ساله توسعه برای مشاهده و بررسی شهروندان و اظهارنظر آنان باید بر روی درگاه شهرداری گذاشته شود و پس از بررسی نظر کارشناسان استانداری و تأیید آن مبنای کار شورا و شهرداری قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با تاکید بر توجه به قشر جوانان و بانوان شهرستان تصریح کرد: توزیع خدمات شهری باید به صورت عادلانه و بر اساس اولویت‌بندی و نیازسنجی منطقه اجرا شود.

وی همچنین بر تأمین درآمد پایدار تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های مناسب گردشگری و تک محصولی بودن شهرستان باید به منظور رونق اقتصادی منطقه بستر مناسب برای حضور و استفاده بیشتر گردشگران فراهم شود.

سعیدبخش با اشاره به اعلام آمادگی یک سرمایه‌گذار در زمینه طرح تله کابین در سمیرم اذعان کرد: در راستای جذب و فعالیت گردشگران باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و قانونی زیرساخت‌ها فراهم شود و سیاست راهبُردی گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه سمیرم نیز از نظام اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین هدیه الهی به کشور ایران یاد کرد و گفت: بازوی قوی پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران است و به همین خاطر مردم حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند.

وی با بیان اینکه مسئولیت ما در این نظام سنگین است ادامه داد: مسئولان باید با ایمان و دور از حسادت و غرض‌ورزی به جامعه خدمت کنند و از ایجاد تفرقه و محله گرائی در جامعه جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی با تاکید بر توجه به امور فرهنگی جامعه افزود: در این نظام ولائی مهم‌ترین نکته اهمیت به فرهنگ و ارزش‌های اسلامی است که این در سایه امر به معروف و نهی از منکر محقق می‌شود.

وی ادامه داد: در جامعه‌ای که به فرهنگ و معیارهای دینی توجه شود امنیت نیز بیشتر است.

موسوی با تاکید بر وحدت و همدلی مردم شهرستان گفت:  امیدواریم باهمت و همکاری شورا و شهردار جدید مشکلات شهر سمیرم به دور از محله گرایی رفع شود.

در ادامه علی‌اکبر سلطانی شهردار سابق سمیرم به تشریح فعالیت‌های بیش از سه سال دوره خود پرداخت و گفت: در دوره‌ای که بنده این مسئولان را بر عهده گرفتم با وجود خشکسالی و کم آبی شدید، شهرداری سمیرم بیش از 2 میلیارد تومان بدهی داشت که در طول این مدت سه‌چهارم بدهی‌ها پرداخت شد.

وی افزود: تعمیر و اصلاح ساختمان شهرداری، آسفالت 50هزار متر معابر اصلی شهری، آسفالت 90هزار متر معابر فرعی، 22هزار متر جدول گذاری، یکنواخت سازی فرش پیاده‌روها و آزادسازی مسیر میدان ورودی سطح شهر برخی از اقدامات شهرداری سمیرم در این مدت است.

بر اساس این گزارش محسن آصفی رئیس شورای شهر سمیرم نیز گفت: شهردار جدید سمیرم که دارای سابقه و کارنامه درخشانی در حوزه مدیریت شهری است طی یک فرایند 80 روزه و با مشاوره استانداری انتخاب شده است.

به گزارش فارس در پایان «محمدجعفر زاده» با ابلاغ حکمی از طرف استاندار به عنوان شهردار جدید معرفی و از خدمات «علی‌اکبر سلطانی» شهردار سابق سمیرم قدردانی شد.

انتهای پیام/2301/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول