اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق منطقه‎ای تهران:

مدیران و کارکنان صنعت برق سمنان از تعهد و تخصص خوبی برخوردارند

مدیرعامل شرکت برق منطقه‎ای تهران گفت: مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‎ای سمنان از تعهد و تخصص خوبی برخوردار هستند.

مدیران و کارکنان صنعت برق سمنان از تعهد و تخصص خوبی برخوردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‎ای سمنان، سیدزمان حسینی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‎ای تهران و مدیرعامل پیشین برق منطقه‎ای سمنان در جمع مدیران و کارکنان این شرکت گفت: موفقیت‎های شرکت برق منطقه‎ای سمنان در حوزه فنی و مدیریتی که در سال‎های اخیر به دست آمده نشان از تعهد و تخصص بالای مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‎ای سمنان دارد.

سیدعلی‎اکبر صباغ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‎ای سمنان هم با تقدیر از زحمات و تلاش‎های حسینی در زمان مدیریت ایشان در این شرکت گفت: آنچه به عنوان موفقیت در شرکت برق منطقه‎ای سمنان کسب شده است ماحصل تلاش تمامی مدیران و کارکنان گذشته و کنونی این شرکت است.

وی همچنین یاد و خاطره مسلمی مدیرعامل فقید برق منطقه‎ای سمنان را هم گرامی داشت.

مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان البرز و مسئول فرهنگی پیشین صنعت آب و برق استان سمنان هم در این نشست به بیان نکاتی در خصوص ولایت مولا علی (ع) پرداخت.

حجت‎الاسلام قدرت‏الله قنبری با ایراد سخنانی در بیان فضایل و جوان‎مردی مولا امام علی (ع) افزود: از فضایل امام علی (ع) گفتن بسیار دشوار است چرا که مولا دریایی است بی‎همتا و فضایلش بی‎شمار است و ما باید تلاش کنیم تا با پیروی عملی از امیرمؤمنان (ع) از پیروان راستین آن امام همام باشیم.

حسینی از سال 1386 تا 1389 مسئولیت مدیرعاملی شرکت برق منطقه‎ای سمنان را به عهده داشت.

در این مراسم مدیران، کارکنان و پیشکسوتان شرکت برق منطقه‎ای سمنان و همچنین علیرضا کلامی مدیر دفتر حقوقی شرکت برق منطقه‎ای تهران حضور داشتند.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول