اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی آمریکا سرخم نمی‌کند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: ملت ایران امتحان خود را در برابر زیاده‌خواهی استکبار به ویژه آمریکا پس داده و در برابر زورگویی‌های آنان سرخم نمی‌کند.

ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی آمریکا سرخم نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی پیش از ظهر امروز در آستانه روز 13 آبان در جمع اعضای ستاد برگزاری این یوم‌الله در سخنانی اظهار داشت: ملت ایران هرگز دشمنی آمریکا‌یی‌ها در سقوط هواپیمای مسافربری، تحریم‌های اقتصادی و دیگر توطئه‌ها را از یاد نمی‌برد و در برابر آن‌ها مقاومت و ایستادگی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: از زبان ملت ایران اعلام می‌شود، افرادی که از تغییر موضع آمریکا علیه ایران اسلامی خوش‌بین هستند، بعد از گذشت 34 سال هنوز چهره واقعی استکبار را تشخیص نداده و فریب ترفندهای آن را می‌خورند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: در پاسخ به یاوه‌گویی‌های استکبار که ملت ایران اسلامی را محور شرارت دانسته باید گفت که جمهوری اسلامی ایران جنگ‌طلب نبوده و مردمش با عزت و اقتدار زندگی می‌کنند.

رضایی بیان داشت: اگر آمریکائیان از مواضع خصمانه و ضد انسانی خود نسبت به ایران اسلامی دست بردارند و حسن نیت نشان دهند و به حقوق این ملت احترام بگذارند آنگاه در برابر شعارهای خود تجدید نظر می‌کنیم. 

وی با اشاره به اینکه 13 آبان ماه روز ملی مقابله با آتش‌افروزی‌های استکبار است، افزود: در این روز دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار جامعه در صفوف منظم و خودجوش ساعت 9 صبح در میدان شهدا تجمع کرده و بار دیگر با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام  معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند و شدت انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش می‌گذارند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ابراز داشت: برپایی نشست و مسابقه‌های علمی، فرهنگی، به صدا درآوردن زنگ مرگ بر آمریکا، انشای دانش آموزان با موضوع و محوریت دشمنی با آمریکا از دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.

انتهای پیام/2448/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول