اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سابق اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز:

وظایف سازمان اوقاف در امور فرهنگی حساس است

مدیرکل سابق اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: وظایف سازمان اوقاف در امور فرهنگی و دینی حساس است.

وظایف سازمان اوقاف در امور فرهنگی حساس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل بنی‌احمدی صبح امروز در مراسم تودیع خود و معارفه مدیرکل جدید اوقاف این استان اظهار کرد: برای شناساندن وظایف بیشتر این سازمان به مردم باید اقدامات و گام‌های فرهنگی بزرگی برداشته شود.

وی اظهار کرد: فعالیت در این سازمان از چند جهت حائز اهمیت و حساس است، نخست اینکه در یک محیط معنوی کار می‌کنیم و خدمت در قبور مطهر امامزادگان (ع) و اماکن مقدسه افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

بنی‌احمدی ادامه داد: از سوی دیگر اداره اوقاف و امور خیریه به دلیل جایگاهش وظایفی در حوزه فرهنگی دارد که این امر نیز حائز اهمیت است و در نهایت فعالیت‌های خیریه این سازمان نقش بسیار مهمی در جامعه دارد.

رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: کار در این سازمان نیازمند توانمندی‌های خاصی است و در این 4 سالی که مسئولیت بر عهده من بود، تمام تلاشم را برای تحقق اهداف کلان سازمان و خدمت به مردم انجام دادم.

بنی‌احمدی تصریح کرد: البته در مواقعی نیز احساس کردم که نیاز به نیروی تازه نفس برای پیشبرد اهداف داریم و به همین دلیل چند بار استعفا کردم که آخرین دفعه مربوط به خردادماه سال جاری است و طی صحبتی با محمدی نماینده ولی‌فقیه در سازمان اوقاف از وی خواهش کردم که این مسئولیت را به فرد دیگری واگذار کند.

وی ادامه داد: محمدی چند بار استعفاهایی را که دادم قبول نکرد اما بالاخره متقاعد شد که باید فرد دیگری عهده‌دار مسئولیت شود و امیدوارم صالحی در انجام وظایف و خدمتی که بر عهده دارد، موفق باشد.

حجت‌السلام والمسلمین علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و نماینده ولی‌فقیه در این سازمان، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل بنی‌احمدی رئیس سابق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی رئیس جدید این اداره، استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، برخی از نمایندگان و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان استانی در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول