اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف مازندران خبر داد

اختصاص 19 میلیارد تومان برای مرمت بقاع امامزادگان مازندران

معاون بهره‌برداری اقتصادی اداره کل اوقاف مازندران از اختصاص 19 میلیارد و 137 میلیون تومان برای مرمت بقاع امامزادگان مازندران خبر داد.

اختصاص 19 میلیارد تومان برای مرمت بقاع امامزادگان مازندران

نوروز رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری اظهار داشت: 173 بقعه متبرکه و امامزاده استان در دست بازسازی و مرمت قرار دارد.

معاون بهره‌برداری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران متراژ این تعداد پروژه در استان را 53 هزار و 482 متر اعلام کرد و بیان داشت: این تعداد پروژه از سال گذشته تاکنون در دست اقدام است.

رشیدی هزینه این تعداد پروژه برای مرمت بقعه امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران را حدود 19 میلیارد و 137 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این پروژه‌ها با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

وی به 9 پروژه در دست اقدام شهرستان بهشهر اشاره کرد و گفت: پروژه مرمت امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان بهشهر با 3 میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است.

معاون بهره‌برداری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از وجود 21 طرح مرمت امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان ساری خبر داد و افزود: این تعداد پروژه با 3 میلیارد و 977 میلیون تومان اعتبار در حال اجرا است.

رشیدی اظهار داشت: طرح جامع توسعه حرم امامزاده عباس(ع) و پهنه‌کلای ساری از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرا این اداره‌کل است.

انتهای پیام/86003/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول