اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کازرون مطرح کرد

بیش از 3000 دانش‌آموز نیازمند کازرونی در انتظار مهر حماسی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهر کازرون گفت: بیش از 3 هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت و نیازمند و زیر پوشش این نهاد در سطح این شهرستان در انتظار مهر حماسی هستند.

بیش از 3000 دانش‌آموز نیازمند کازرونی در انتظار مهر حماسی

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، پرویز شفیعی ظهر امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها که با حضور رئیس دفتر امام جمعه، بخشدار مرکزی، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و فرهنگیان کازرون در دبیرستان شاهد شهید ارسال این شهر برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: کمیته امداد به عنوان متولی نیازمندان به ویژه خانواده‌های بی‌سرپرست و ایتام بوده که هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس با همکاری اداره آموزش و پرورش، صدا و سیما و بسیج به برگزاری جشن عاطفه‌ها اقدام می‌کند.

وی افزود: جشن عاطفه‌ها به منظور جذب و جلب کمک‌های نقدی و جنسی دانش‌آموزان و مردم خیر و نیکوکار برای تأمین نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت به مدت سه روز در مدارس، سطح شهر و مصلای نماز جمعه برپا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کازرون گفت: یک‌هزار و 241 دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی در سطح این شهرستان به طور مستقیم زیر پوشش این نهاد قرار دارند و نزدیک به 2 هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت و نیازمند به کمک نیز شناسایی شده‌اند.

شفیعی تصریح کرد: در سال گذشته در جشن عاطفه‌ها افزون بر 57 میلیون تومان کمک‌های نقدی و جنسی از سوی دانش‌آموزان و مردم خیر و نیکوکار کازرون جمع‌آوری و در میان دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

وی ابراز داشت: افزون بر 7 هزار و 800 خانوار با جمعیتی بیش از 19 هزار نفر در کازرون زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی این شهرستان قرار دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کازرون گفت: نزدیک به 57 میلیون تومان درآمد حاصل از صندوق صدقات معابر، منازل و ادارات هر ماهه این شهرستان بوده که این مبالغ در سرفصل‌هایی مانند کمک‌های درمانی، جهیزیه، مسکن، تحصیل دانش‌آموز و دانشجو و...هزینه می‌شوند.

شفیعی افزود: در حال حاضر 926 یتیم زیر 18 سال بی‌سرپرست زیر پوشش این نهاد قرار دارند که توسط 2 هزار و 710 حامی حمایت می‌شوند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به تعهد ایجاد 932 فرصت شغلی در سال جاری توسط این نهاد به مددجویان مستعد در سطح این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا در شش ماهه نخست امسال افزون بر 126 طرح با اعتباری بالغ بر 684 میلیون تومان در زمینه‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و صنایع دستی و خدماتی ایجاد شغل شده است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم دانش‌آموزان و فرهنگیان دبیرستان شاهد شهید ارسال کازرون به صورت نمادین با نظم ویژه‌ای کمک‌های نقدی و جنسی خود را برای دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.

انتهای پیام/2448/ق40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول