اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته جهانی کودک صورت گرفت

برگزاری جشنواره بزرگ کودک در کازرون

به مناسبت هفته جهانی کودک، جشنواره بزرگ کودک توسط مهد کودک‌های کازرون با نظارت اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد.

برگزاری جشنواره بزرگ کودک در کازرون

سرپرست اداره بهزیستی کازرون امروز در حاشیه این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: شعار امسال هفته جهانی کودک با عنوان «صلح، امنیت و شادی» است که در این راستا والدین باید در برآورده شدن آن همت گمارند.

فاطمه قیصری به وظایف خطیر والدین در مورد رعایت حقوق کودکان اشاره کرد و افزود: به طور یقین نحوه برخورد والدین با کودکان خود در مسائل گوناگون مهم‌ترین تأثیر را در پرورش افکار، عقاید و استعدادهای کودکان بر جای می‌گذارد.

وی افزود: کودکان میوه‌های شیرین زندگی ما هستند بنابراین نسبت به تربیت صحیح آنان باید نهایت حساسیت را داشته باشیم.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کازرون تصریح کرد: امروزه کودکان نیاز به حمایت ویژه‌ای دارند که در این راستا باید با برنامه‌ریزی مدون و مناسب آنان را از خطرهای طبیعی و غیرطبیعی و آسیب‌های اجتماعی دور کنیم که این امر همت تمام دستگاه‌ها را می‌طلبد.

قیصری در ادامه ابراز داشت: در هفته جهانی کودک امسال بیش از 8 هزار کودک در مقطع پایه، مهد و پیش‌دبستانی در 157 مهد کودک شهری و روستایی در سطح شهرستان کازرون توسط کارشناسان با مسائل بهداشت، ایمنی، اورژانس، پلیس، آتش‌نشانی و محیط زیست آشنا شدند. ‌

وی از راه‌اندازی اورژانس اجتماعی 123 در سال جاری در شهرستان کازرون توسط اداره بهزیستی این شهرستان خبر داد و گفت: این اورژانس به طور شبانه‌روزی خدماتی از جمله کودک‌آزاری، کمک به کودکان خیابانی، سوءاستفاده جنسی و غفلت و بی‌توجهی به کودکان را به جامعه ارائه می‌دهد.

سرپرست اداره بهزیستی کازرون در بخش دیگر سخنان خود از توزیع غذای گرم پنج روز در هفته از اول آبان ماه سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده توسط این اداره به مهد کودک‌های روستایی این شهرستان خبر داد و افزود: نحوه توزیع و تنوع غذایی طبق برنامه سازمان بهزیستی این استان انجام می‌شود.

به گزارش فارس، جشنواره بزرگ کودک در کازرون بدون حضور مسئولان متولی این امر در استادیوم ورزشی این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/2448/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول