اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان البرز خبر داد

افزایش بازدید‌های فنی و کیفی از واحدهای تولیدی البرز

مدیرکل استاندارد استان البرز از افزایش بازدیدهای فنی و کیفی از واحدهای تولیدی و صنعتی این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

افزایش بازدید‌های فنی و کیفی از واحدهای تولیدی البرز

علی سعادتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: استان البرز با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی مختلف و کارگاه‌های تولیدی متعدد که برخی از آنها در سطح ملی دارای جایگاه خاصی هستند، در حال تبدیل شدن به یک استان صنعتی است.

وی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کشورمان در حوزه صنعت و تولید، افزایش کیفی محصولات داخلی است تا بتوانند توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را داشته باشند.

مدیرکل استاندارد استان البرز افزود: برای تحقق این مهم بخش مهمی از مسئولیت که در حوزه نظارت و بازرسی است، بر عهده سازمان استاندارد قرار داشته و این اداره با برنامه‌ریزی جدید به دنبال افزایش نظارت‌های فنی است.

*انجام بیش از 580 بازرسی از واحدهای صنعتی

سعادتی گفت: بر این اساس تا پیش از پایان سال جاری طرح افزایش بازدیدهای فنی از مراکز صنعتی و واحدهای تولیدی استان البرز در دستور کار قرار گرفته و این طرح طی هفته‌های اخیر آغاز شده است.

وی ادامه داد: البته بازدید از این مراکز همواره در دستور کار ما قرار داشته است و از ابتدای سال جاری نیز ماموران استاندارد به صورت ثابت و سیار در مراکز فوق حضور یافته و کار کارشناسی و تخصصی خود را انجام داده‌اند.

مدیرکل استاندارد استان البرز اضافه کرد: از ابتدای سال جاری بیش از 580 بازدید و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز و کنترل کیفیت محصولات تولیدی این واحدها از سوی ماموران اداره استاندارد صورت گرفته است.

سعادتی افزود: همچنین بیش از 80 پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی و صنعتی استان در این مدت صادر شده است و تلاش داریم تا پیش از پایان سال جاری بازدیدهای فنی و بررسی و کنترل کیفیت محصولات این واحدها را افزایش دهیم.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول