اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشستی مشترک بیان شد

اعلام آمادگی یک شرکت بزرگ چینی برای سرمایه‌گذاری در هرمزگان

هیئت سرمایه‌گذار چینی در نشستی با قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان برای سرمایه‌گذاری در هرمزگان اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی یک شرکت بزرگ چینی برای سرمایه‌گذاری در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد راستی صبح امروز از تمایل یک شرکت چینی برای سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: نمایندگان شرکت tcc برای بررسی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری کشور به استان هرمزگان سفر کردند.

وی افزود: این شرکت با نام tcc یکی از کمپانی‌های بزرگ چینی است که در کشورهای مختلف دنیا نمایندگی و کمپانی‌های فعال دارد.

این مسئول، با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر مناسبات ایران و چین افزایش چشمگیری یافته است، ضمن بیان آمار و ارقامی از فرصت‌های قابل توجه استان برای سرمایه گذاری در بخش‌هایی نظیر فولاد، آلومینیوم و معادن گفت: زمینه‌های بسیاری برای توسعه مناسبات اقتصادی و صنعتی میان ایران و چین از جمله در عرصه صنایع دریایی، ریلی، فولاد و معدنی، انرژی‌های تجدید پذیر و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی وجود دارد که استان آمادگی هرگونه همکاری را برای سرمایه گذاری و توسعه روابط دارد.

نماینده این هیئت چینی که برای بررسی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری کشور و از جمله به استان هرمزگان سفر کرده بودند، ظرفیت‌های ایران را در بخشهای مختلف برای سرمایه گذاری را مناسب عنوان کرد و گفت: چندین پروژه در کشور توسط این شرکت اجرا شده و آمادگی خود را پس از بررسی ظرفیت‌های این استان نیز اعلام می‌کنیم.

وی، افزود: هرمزگان از ظرفیت‌های چشمگیری در زمینه معادن به ویژه معادن نمک و آهک برخوردار است و با توجه به زیرساخت‌های حمل و نقل ظرفیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

به گفته نماینده این شرکت چینی، شرکت tcc با بیش از 60 سال سابقه کار و داشتن موسسات تحقیقاتی و بهره‌گیری از پرسنل متخصص به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ چین در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری از جمله صنایع معدنی، دارو سازی و شیمیایی در جهان فعالیت دارد.

انتهای پیام/88001/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول