اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گنجیان در گفت‌و‌گو با فارس:

صبای قم در 2 بازی متوالی میهمان ابومسلم و پرسپولیس شد

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم از رویارویی تیمش با حریفان در 2 میهمانی متوالی مقابل تیم‌های مطرح ابومسلم مشهد و پرسپولیس خبر داد.

صبای قم در 2 بازی متوالی میهمان ابومسلم و پرسپولیس شد

حسین گنجیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ای که از سوی سازمان لیگ آزادگان در اختیار ما قرار گرفته است بلافاصله بعد از انجام آخرین بازی خود در دور رفت دیدارهای مرحله گروهی فصل جاری بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور باید در دور برگشت به مصاف حریفان خود برویم.

وی ادامه داد: بازی‌های لیگ امسال فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور در دسته اول با شرکت 22 تیم در چهار گروه برگزار می‌شود و در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی از هر گروه 2 تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب می‌کنند و در نهایت 2 تیم لیگ برتری خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم تاکید کرد: به همین خاطر تمام بازی‌های لیگ امسال از حساسیت بالا برخوردار است و تیم ما تلاش می‌کند در دیدارهای آینده نیز بهترین نمایش خود را ارائه کرده و در نهایت بتواند بار دیگر به لیگ برتر فوتبال امید کشور راه یابد.

وی در ادامه با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش در دیدارهای دور رفت مرحله گروهی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور افزود: ما در سه هفته متوالی از بازی‌های دور رفت موفق به شکست حریفان خود شدیم و در دیدار با تیم شهرداری نوژن مازندران باختیم.

گنجیان اظهار داشت: پیروزی در مقابل تیم‌های پرسپولیس قائمشهر، داروسازی وتاک ساری و همچنین شهید آسیابی کلاله موجب شد تا تیم ما به صدر جدول رده‌بندی برود و حالا با روحیه خوب آماده انجام دیدارهای دور برگشت و کسب جواز صعود به مرحله نهایی است.

وی از باخت تیمش در دیدار خارج از خانه مقابل تیم فوتبال شهرداری نوژن نوشهر ابراز تاسف کرد و گفت: البته ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم اما هر چه زدیم به در بسته خورد و در نهایت این تیم میزبان بود که از تک فرصت خود استفاده کرد و به گل رسید.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم افزود: با این حال از عملکرد شاگردانم در بازی‌های دور رفت و به خصوص دیدار خارج از خانه با تیم شهرداری نوژن نوشهر راضی هستم و امیدوارم بتوانیم در 2 دیدار آینده که مقابل تیم‌های ابومسلم مشهد و پرسپولیس قائمشهر باید بیرون از خانه بازی کنیم نتایج خوبی به دست بیاوریم.

وی اظهار داشت: بازی برگشت صبای قم با ابومسلم مشهد در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال امید کشور از ساعت 15 روز جمعه دهم آبان‌ماه در ورزشگاه تختی مشهد برگزار می‌شود اما این در حالی است که باید از ساعت 15 روز جمعه هفدهم آبان‌ماه نیز در قائمشهر به مصاف تیم پرسپولیس این شهر برویم.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول