اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرمانشاه مطرح کرد

از جداسازی شهرک ضایعات محله جعفرآباد تا ایجاد فضای تفریحی در جنوب کرمانشاه

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: جداسازی اماکن جمع‌آوری ضایعات از محله جعفرآباد، ایجاد فضای تفریحی ورزشی در جنوب شهر کرمانشاه و بازسازی پارک شیرین را با جدیت دنبال می‌کنیم.

از جداسازی شهرک ضایعات محله جعفرآباد تا ایجاد فضای تفریحی در جنوب کرمانشاه

خسرو زرافشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: ایجاد فضای تفریحی ورزشی در جنوب شهر کرمانشاه و در فضای کوهستانی انتهای زیباشهر از اقداماتی است که اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه با جدیت دنبال می‌کنند.

زرافشانی با بیان اینکه مطالعات این طرح انجام شده است، ادامه داد: درصدد ایجاد پارکی در این منطقه از شهر کرمانشاه هستیم که امکانات مختلف و وسایل بازی و باغ وحش در آن وجود داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه تاکید کرد: باید در بودجه 93، اعتبار این طرح در نظر گرفته شود و بنا داریم در بهار سال 93 با تحقق بودجه و تخصیص بودجه ملی، کار را شروع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم اجرایی از نیروهای بومی استان خواهند بود، تصریح کرد: به ‌دنبال جذب سرمایه‌گذاری خارج از استان نیز هستیم.

زرافشانی با انتقاد از وضعیت پارک شیرین، بازسازی این مکان را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید برنامه‌ای در نظر گرفته شود تا در این محل که چشم‌انداز مناسبی دارد، برج گردان ساخته شود.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه، کمیسیونی با عنوان مشارکت‌های مردمی در شورای اسلامی شهر کرمانشاه تشکیل شده که می‌تواند با جذب سرمایه‌های بخش خصوصی، اقدامات خوبی در سطح شهر انجام دهد.

وی از بازسازی معابر تکیه معاون‌الملک شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: زیباسازی شهر و توجه به نقاط دیدنی، تاریخی و گردشگری نقش زیادی در جذب مسافران و گردشگران دارد و در توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی موثر است.

زرافشانی در بخش دیگری از سخنانش جداسازی اماکن جمع‌آوری ضایعات از محله جعفرآباد در شهر کرمانشاه را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: محله جعفرآباد به اشتباه با شهرک ضایعات ادغام شده که باید به‌ سرعت از هم جدا شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه عنوان کرد: به ‌دنبال مکان‌یابی برای ساخت شهرک ضایعات هستیم تا اماکن فعلی جمع‌آوری ضایعات در محله جعفرآباد به آن‌جا منتقل شود.

زرافشانی وجود اماکن جمع‌آوری ضایعات را موجب زشت شدن چهره شهر دانست و خاطرنشان کرد: با ساخت شهرک ضایعات، مکان‌هایی به صاحبان این بخش واگذار و نظم در محیط برقرار می‌شود.

انتهای پیام/2700/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول