اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

حاشیه‌سازان دست از سر تیم فوتبال شهرداری یاسوج بردارند

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: حاشیه‌سازان دست از سر تیم فوتبال شهرداری یاسوج بردارند.

حاشیه‌سازان دست از سر تیم فوتبال شهرداری یاسوج بردارند

 سید مذکور سادات فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه مجموعه شورا و شهرداری یاسوج به خصوص شهردار این شهر حمایت قاطعانه‌ای از تیم فوتبال شهرداری یاسوج دارند، اظهار کرد: اگر می‌بینید مشکلاتی وجود دارد به دلیل کمبود اعتبارات و بودجه است که نه تنها تیم فوتبال شهرداری یاسوج؛ بلکه همه تیم‌های بزرگ کشور در لیگ‌های مختلف با آن مواجه هستند.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: نباید به دلیل وجود چنین مشکلاتی شایعه کنند که شورا و شهرداری در فکر انحلال تیم هستند، چراکه این تیم متعلق به این شهر است و همه وظیفه داریم به جای شایعه‌سازی تیم را حمایت کنیم.

فرجی در ادامه از هادی برگی‌زر به عنوان یکی از بهترین مربیان لیگ دسته اول فوتبال کشور نام برد و متذکر شد: تیم صاحب کادر فنی با دانشی است که کمتر تیمی در این رده از فوتبال باشگاهی چنین کادر فنی دارد.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج در پاسخ به برخی منتقدان کادر فنی تیم شهرداری یاسوج، گفت: باید انصاف به خرج دهیم، چراکه این تیم توسط کادر فنی دیگری بسته شده بود و کادر فنی جدید و در کل مدیریت فعلی تیم فوتبال شهرداری یاسوج نقشی در شکل‌گیری تیم فصل جدید ندارند.

وی با انتقاد از برخی پیشکسوتان که معتقدند مشورتی با آن‌ها برای تعیین کادر فنی نشده است، تصریح کرد: خود پیشکسوتان می‌دانند که ما احترام زیادی برای آن‌ها قائل هستیم و جلسه‌ای هم با آن‌ها برگزار کردیم و دوست داشتیم همه حضور داشته باشند و با همه این حرف‌ها از این پس هم از نظرات سازنده این قشر باتجربه استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/2571/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول