اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

اردبیل 38 هزار نفر ورزشکار سازمان‌ یافته دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بر اساس آمار ارائه شده در شش ماه اول سال ‌جاری 38 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اردبیل در حال فعالیت هستند و تعداد ورزشکاران سازمان نیافته نیز 250 هزار نفر است.

اردبیل 38 هزار نفر ورزشکار سازمان‌ یافته دارد

احد پازاج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌‌ در شش ماه اول سال‌ جاری 54 نفر از استان اردبیل به اردوی تیم ملی در رشته‌های ورزشی مختلف دعوت شده‌اند.

وی تصریح کرد‌: در طول این شش ماه یک نفر از استان اردبیل به مسابقات آسیایی و پنج نفر نیز به مسابقات جهانی اعزام شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: ورزشکاران استان اردبیل توانسته‌اند یک عنوان آسیایی و سه عنوان جهانی را کسب کنند.

پازاج ادامه داد: تملک دارایی‌های استان اردبیل در چندین سال با پیشرفت مواجه بوده است به طوری که در سال 90 حدود 3 میلیارد و 800 میلیون تومان، در سال 91 حدود 4 میلیارد و 800 میلیون تومان و در سال 92 نیز به 5.5 میلیارد تومان تبدیل شده است.

این مسئول با اشاره به وضعیت ورزشکاران استان اردبیل نیز عنوان کرد: بر اساس آمار ارائه شده در شش ماه اول سال‌ جاری 38 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اردبیل در حال فعالیت هستند و تعداد ورزشکاران سازمان نیافته نیز 250 هزار نفر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص سازماندهی نیروی انسانی نیز گفت: ما در کل 176 نفر پرسنل داریم که از این تعداد 25 نفر از قراردادی به پیمانی تبدیل شده‌اند و 17 نفر نیز از پیمانی به رسمی ارتقا یافته‌اند.

پازاج در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: ساختار نیروی انسانی کم کم جایگاه خود را در اداره ورزش و جوانان به دست می‌آورد به طوری که 51 نفر مجوز استخدام گرفته‌ایم که امیدواریم با افزوده شدن نفرات جدید پست‌های بدون تصدی را سازماندهی کنیم.

انتهای پیام/62005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول