اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور رهبری و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور

کلنگ احداث مصلای سمیرم به زمین زده شد

کلنگ احداث مصلای سمیرم با حضور مشاور رهبری و رئیس شورای سیاست‌ گذاری ائمه جمعه کشور به زمین زده شد.

کلنگ احداث مصلای سمیرم به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، پیش از ظهر امروز کلنگ احداث مصلای سمیرم با حضور مشاور رهبری و رئیس شورای سیاست‌‌گذاری ائمه جمعه کشور به زمین زده شد.

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در این مراسم اظهار کرد: وجود اماکن مذهبی در مناطق مختلف کشور سبب پیوند بیشتر جوانان با دین و مذهب و دوری جوانان از فساد می‌شود.

وی با تاکید بر همراهی مردم شهرستان در ساخت این مصلی افزود: امیدواریم مردم متدین سمیرم از آغاز تا پایان ساخت مصلی با مسئولان در این طرح همکاری کنند و مردم در اجرای این پروژه پیش‌قدم باشند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور مدیران کارآمد و شایسته را به عنوان سرمایه‌های ارزشمند یک جامعه دانست و تصریح کرد: ارزش هر شهر به ساکنان این شهر بستگی دارد و مدیران این شهر باید با خدمت‌رسانی صادقانه و تلاش بی‌منت در راستای ارزش‌بخشی به جامعه تلاش کنند.

وی اضافه کرد: جامعه پویا و پر‌تلاش، جامعه‌ای ارزشمند است و در جایی که انسان شایسته نباشد، چنین جامعه‌ای زنده نیست.

سید حبیب‌الله موسوی، امام جمعه سمیرم نیز با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان، خواستار توجه مسئولان به این شهرستان شد و  گفت: ولایت‌مداری و جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین هدیه الهی به مردم ایران بوده و به برکت این نعمت، کشور در برابر دشمنان مصون است.

وی نماز جمعه را پایگاه مستحکم مسلمانان در مقابل فتنه‌های دشمنان دانست و افزود: پایگاه نماز جمعه پایگاه بصیرت‌بخشی، بصیرت‌سازی، نفاق‌ستیزی  و نیز تحکیم اعتقادات معنوی مردم است.

انتهای پیام/2301/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول