اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب:

کلید توسعه شهرستان سراب در آبادانی شهرهای 4گانه این شهرستان است

فرماندار سراب گفت: کلید توسعه شهرستان سراب در آبادانی شهرهای چهارگانه این شهرستان است و باید این شهرها در سایه پیشرفت، عمران و آبادانی به یک الگو تبدیل شوند.

کلید توسعه شهرستان سراب در آبادانی شهرهای 4گانه این شهرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، مسعود سعادتی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از میدان بزرگ ارسباران  شهر مهربان که با 5 میلیارد 200 میلیون ریال هزینه توسط شهرداری مهربان و در مدت 4 ماه در ورودی شهر مهربان از طرف شهر زرنق احداث شده است، با تقدیر و تشکر از معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی که در حدود یک ماه گذشته دو بار میهمان اهالی شهرستان سراب بوده است، این حضور را مایه خیر و برکت برای شهرستان سراب برای توسعه و عمران بیشتر عنوان کرد و کلنگ‌زنی چندین طرح عمرانی در سفر قبلی و افتتاح میدان بزرگ ارسباران شهر مهربان در سفر فعلی را بسیار باارزش و برای توسعه همه جانبه شهرستان سراب مفید ارزیابی کرد.

وی با تقدیر و تشکر ویژه از عنایات ویژه و خاص مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی به شهرهای چهارگانه شهرستان سراب، از حمایت‌ها و پشتیبانی امام جمعه مهربان حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلی از مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری مهربان تقدیر و تشکر کرد.

سعادتی با اشاره به همکاری مطلوب ریاست دادگاه عمومی مهربان با مجموعه شورای اداری بخش مهربان تصریح کرد: اگر هماهنگی و همکاری همگانی وجود نداشته باشد اجرای چنین پروژه‌هایی با این سرعت میسر نخواهد بود.

فرماندار شهرستان سراب با اشاره به آغاز پروژه میدان ارسباران در زمان  شورای دوره سوم و افتتاح آن در زمان شورای دوره چهارم تصریح کرد: این پروژه با مصوبه شورای اسلامی دوره سوم آغاز و با حمایت‌های شورای دوره چهارم در یک زمان چهار ماه به بهره‌برداری رسیده است که قطعاً اجرای این پروژه از لحاظ زمان مدت زمان اجراء و همچنین کیفیت اجرای پروژه می‌تواند به عنوان یک الگو باشد.

سعادتی افزود: نگاهی به تاریخ 34 ساله انقلاب اسلامی و مروری در ادوار مختلف تاریخ نشان می‌دهد که هر زمان که انرژی جوانی همراه با تعهد و تخصص در کنار هم قرار گرفته است نتیجه مطلوبی حاصل شده است.

فرماندار سراب تاکید کرد: اگر به خلاقیت و شور جوانی در کنار تعهد و تخصص بیشتر بها دهیم، به نتیجه دلخواه و آرمانی دست خواهیم یافت و عملکرد شایسته شهردار جوان مهربان باعث شده است تا تاثیر این عملکردها در دیگر شهرها نیز قابل لمس باشد و این عملکرد این واقعیت را به خوبی اثبات می‌کند که حتی در شرایط بی‌پولی و کمبود اعتبار هم می‌توان اقدامات مناسبی را انجام داد، ضمن آنکه حمایت‌های شورای اسلامی شهر نیز در جای خود شایسته تقدیر و قدردانی است.

سعادتی با اشاره به جلسات مستمر خود با شهرداران و شوراهای شهرهای سراب، مهربان، شربیان و دوزدوزان تصریح کرد: کلید توسعه شهرستان سراب در آبادانی شهرهای 4‌گانه شهرستان است و باید این شهرها در سایه پیشرفت، عمران و آبادانی به یک الگو تبدیل شوند.

فرماندار سراب با اشاره به اقدامات مناسب صورت گرفته برای توسعه روستاهای شهرستان سراب در سال‌های گذشته افزود: در حوزه روستایی موفقیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف عمرانی، مقاوم‌سازی مسکن روستایی، اجرای طرح‌های هادی، گازرسانی، آبرسانی، برق‌رسانی، مخابرات، احداث و آسفالت راه‌های روستایی و دیگر زمینه‌ها به‌دست آمده است و ان‌شاءالله در شهرهای شهرستان سراب که بیشتر از طریق اعتبارات محلی اداره می‌شوند طرح‌ها و پروژه‌های ماندگاری احداث شود.

سعادتی تصریح کرد: در سال 92 شهرهای سراب و مهربان در حوزه عمرانی موفقیت‌های خوبی داشته‌اند و ان‌شاءالله ضمن تداوم این موفقیت‌ها در دیگر شهرهای شهرستان نیز شاهد عمران و آبادانی بیشتر باشیم.

انتهای پیام/60008/ل40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول