اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 4 امتیاز اتفاق افتاد

صعود ایران به نیمه نهایی جام جهانی کوچک با درخشش فوتسالیست‌های قمی

تیم ملی فوتسال کشورمان با درخشش بازیکنان قمی خود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتسال جام جهانی کوچک صعود کرد.

صعود ایران به نیمه نهایی جام جهانی کوچک با درخشش فوتسالیست‌های قمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم ملی فوتسال کشورمان با درخشش بازیکنان قمی خود توانست جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال بین‌المللی برزیل جام گرند پریکس ملقب به جام جهانی کوچک را به دست آورده و مدعی قهرمانی این رقابت‌ها شود.

فوتسالیست‌های قمی با درخشش در سه مسابقه تیم ملی کشورمان در مقابل تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین، ژاپن و برزیل در سه بازی مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال بین المللی برزیل جام گرند پریکس، تاکنون نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت‌های تیم ملی کشورمان داشته‌اند.

تیم ملی فوتسال کشورمان که یکی از تیم‌های پرافتخار و موفق ادوار مختلف مسابقات بین المللی برزیل جام گرند پریکس محسوب می‌شود، در مرحله گروهی این مسابقات موفق به کسب یک پیروزی، یک تساوی و یک باخت شده و اکنون در مرحله نیمه‌نهایی حضور دارد.

این تیم که یک هفته قبل برای حضور در مسابقات فوتسال بین‌المللی جام گرندپریکس به کشور برزیل سفر کرده بود، به منظور کسب موفقیت در این رقابت‌ها چند بازی دوستانه و تمرینات مستمر را در دستور کار قرار داد و اکنون یکی از آماده‌ترین تیم‌های حاضر در این بازی‌ها به شمار می‌رود.

در سفر به کشور مطرح فوتسال دنیا یعنی برزیل دو فوتسالیست قمی نیز در ترکیب تیم ملی کشورمان حضور دارند و با انگیزه بالایی که برای نشان‌دادن توانمندی و نبوغ خود دارند از مهره‌های مورد نظر خسوس کاندلاس اسپانیایی برای درخشش در این بازی‌ها محسوب می‌شوند.

علیرضا وفایی و علی‌اصغر حسن‌زاده، دو ملی‌پوش فوتسال قم برای حضور در تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی کوچک هستند و سرمربی اسپانیایی تیم ملی بسیار امیدوار است که با درخشش این دو بازیکن در کنار دیگر ملی‌پوشان در این دوره از رقابت‌ها به دیدار نهایی صعود کند.

نکته قابل توجه در خصوص این دو بازیکن در روزهای اخیر مربوط به مصدومیت وفایی و حسن‌زاده بود اما این دو بازیکن در هر سه دیدار ایران برابر آرژانتین، ژاپن و برزیل به میدان رفتند و توانستند بازی خوبی را به نمایش گذاشته و از ارکان صعود تیم ایران به نیمه نهایی لقب بگیرند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین دیدار خود در چارچوب بازی‌های بین‌المللی برزیل جام گرند پریکس برابر تیم ملی آرژانتین به تساوی دو بر دو دست یافت و در دومین دیدار توانست تیم ملی ژاپن را با حساب سه بر یک شکست بدهد و با توجه به باخت هفت بر دو مقابل تیم ملی برزیل در مکان دوم این گروه قرار بگیرد.

در این گروه آرژانتین با 11 گل به برزیل باخت و پیروزی دو بر یک این تیم برابر ژاپن تاثیری در صعود این تیم نداشت تا ایران با کسب چهار امتیاز از سه بازی بعد از برزیل 9 امتیازی، جواز صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتسال بین‌المللی برزیل جام گرند پریکس را به دست بیاورد.

در دیدار ایران برابر برزیل علی‌اصغر حسن‌زاده یکی از دو فوتسالیست قمی حاضر در تیم ملی توانست یکی از گل‌های ایران را به ثمر برساند و در بازی نیمه‌نهایی تیم ملی فوتسال کشورمان برای کسب مجوز صعود به فینال باید به مصاف روسیه برود.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول