اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

لامرد و مهر در 3 دولت اخیر دارای کرسی وزارت بوده است

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این دو شهرستان در هر سه دولت اخیر دارای کرسی وزارت بوده است.

لامرد و مهر در 3 دولت اخیر دارای کرسی وزارت بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، سید موسی موسوی بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی نخبگان و فرهیختگان شهرستان‌های لامرد و مهر که با حضور وزیر اطلاعات دولت یازدهم برگزار شد اظهار داشت: وجود شخصی توانمند از خطه‌ای محروم در کابینه دولت یازدهم نشان از استعداد بالای فرزندان این منطقه دارد.

وی افزود: باید استعدادهای شهرستان‌های لامرد و مهر هرچه سریع‌تر شناسایی و شکوفا شوند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان‌های لامرد و مهر در هر سه دولت خاتمی، احمدی نژاد و روحانی دارای وزیر بوده‌اند، تصریح کرد: کم‌تر منطقه‌ای با چنین استعدادهایی یافت می‌شود از این رو باید تلاش‌های لازم برای سر و سامان دادن نیروهای فکری در سطح این دو شهرستان انجام شود.

موسوی ادامه داد: در همین راستا تاکنون کارگروه‌های مختلفی از سوی دفتر بنده به عنوان کارگروه‌های مشاوره‌ای با حضور افراد متخصص و مجرب تشکیل شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توسعه لامرد و مهر در سطح فراملی است و این موضوع قابل دفاع است.

وی با اشاره به اینکه امروز تمام کارگاه‌های راهسازی در سطح لامرد و مهر در عین حال مشکلات و وضعیت بد اقتصادی کشور فعال است خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌های راهسازی شهرستان‌های مهر و لامرد در زمره پروژه‌های بزرگ و ملی کشور به شمار می‌روند.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس ادامه داد: انتظار دارم نخبگان دست ما را بگیرند تا بتوانیم این راه را که بزرگان منطقه آغاز کرده‌اند به سر منزل مقصود برسانیم.

وی تصریح کرد: از بعد از انقلاب خدمات بزرگی در شهرستان‌های مهر و لامرد صورت گرفته است که باید ادامه یابد و به طور یقین استاندار جدید فارس که خود نیز از فرزندان برومند این منطقه است در این راه به مسئولان و نخبگان این دو شهرستان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/2448/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول