اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

انقلاب اسلامی تحقق شعار نه شرقی و نه غربی است

امام جمعه گلپایگان گفت: انقلاب اسلامی ما برگرفته از شعار نه شرقی و نه غربی است.

انقلاب اسلامی تحقق شعار نه شرقی و نه غربی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی ظهر امروز در نماز سیاسی ـ عبادی جمعه این هفته در مسجد جامع این شهر بیان کرد: چهارم آبان ماه روز اعتراض حضرت امام خمینی(ره) به قانون کاپیتولاسیون است که این اعتراض سرآغاز جرقه‌های انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه قانون کاپیتولاسیون مدرن در کشورهای جهان سوم و خصوصاً افغانستان در حال اجرا است، اظهار کرد: کشتار مردم بی‌دفاع  و پرواز پهپادهای در این کشور و اجازه اعتراض نداشتن مردم همه نشان از اجرای قانون کاپیتولاسیون مدرن در این کشور است.

خطیب جمعه گلپایگان  اقتدار ملت ایران در دنیا و رشد و ارتقای علوم هسته‌ای صلح آمیز را نشان از صلابت و قدرت ایران برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی ما برگرفته از شعار نه شرقی نه غربی است و طی این سال‌ها استقامت مردم ایران در برابر استکبار و استعمار جهانی برای همه ثابت شده است.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان گلپایگان خاطرنشان کرد: مردم و ملت ایران به آمریکا و سیاست‌های کاخ سفید بی‌اعتماد هستند و تا این اعتماد به وجود نیاید و دولت آمریکا از ایران برای ظلم‌ها و جنایاتی که انجام داده عذرخواهی نکند، ما  شعار "مرگ بر آمریکا" را سر خواهیم داد.

امام جمعه گلپایگان به هشتم آبان ماه و روز شهادت شهید فهمیده اشاره کرد و گفت: این نوجوان بسیجی با شهادتش ولایتمداریش را به انقلاب اسلامی نشان داد.

 اسماعیلی بیان کرد: احترام و تکریم بازنشستگان و  سالمندانی که عمری سردی و گرمی روزگار را چشیده‌اند بر همگان واجب است.

وی همچنین در قسمت دیگری از سخنانش به مشکلات درمانگاه تخصصی آیت‌الله گلپایگانی(ره) شهر گوگد اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی کامل این درمانگاه نیاز به عزم جدی مسئولان استانی دارد و با توجه به پیگیری‌های مستمر مسئولان شهرستانی متأسفانه از این بیمارستان به صورت کامل بهره‌برداری نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان گلپایگان از معارفه اولین امام جمعه شهر گلشهر(از توابع شهرستان گلپایگان) در هفته آینده خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان، اولین امام جمعه گلشهر در هفته آینده معرفی می‌شود و امیدواریم با معرفی ایشان شاهد رشد معنوی و فرهنگی شهر گلشهر بیش از گذشته باشیم.

انتهای پیام/63014/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول