اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

اقتدار امروز ملت ایران مرهون خون شهدا است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اقتدار امروز ملت ایران مرهون خون شهدا و ایثار و فداکاری آنها است.

اقتدار امروز ملت ایران مرهون خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر حاج عباسعلی نژادفلاح، پدر شهیدان نژادفلاح طی سخنانی اظهار داشت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه پدران و مادران شهدا و جانبازان نقش بسیار مهمی در طول هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند.

وی تصریح کرد: این عزیزان فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب به درستی تربیت فرموده و آنها را با ایمانی راسخ راهی جبهه‌های حق علیه باطل کردند.

معاون رئیس جمهور تأکید کرد: به طور قطع اگر پدران و مادران شهدا از ایمانی عمیق برخوردار نبوده و فرزندان خود را به درستی تربیت نمی‌کردند، ما شاهد پیروزی در دفاع مقدس نبودیم و پس از جنگ نیز این عزیزان در صف نخست پیروی از ولایت و سربلندی انقلاب ایستاده‌اند.

شهیدی با تأکید بر اینکه باید برای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، خاطرات خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه پدران و مادران شهدا از فرزندانشان جمع‌آوری شود، بیان داشت: سینه‌های این عزیزان مملو از خاطرات فرزندان شهیدشان است.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز ملت ایران مرهون خون شهدا و ایثار و فداکاری آنها است، اذعان داشت: ما شاهد سربلندی و عزت ایران اسلامی در جهان هستیم و اگر می‌بینیم رئیس جمهوری در سازمان ملل با اقتدار از منافع ملت ایران و انقلاب اسلامی دفاع می‌کند، این اقتدار مرهون خون شهدا است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه به ویژگی‌های خانواده نژادفلاح اشاره کرد و یادآور شد: این خانواده چهار شهید را تقدیم انقلاب کرد و پدر این شهیدان خود از رزمندگان دفاع مقدس بود.

شهیدی عنوان داشت: این خانواده حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارد و ما باید تمام تلاش خود را برای حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب و یاد و خاطره شهدای والا مقام به کار بندیم.

وی در پایان اضافه کرد: به طور قطع این وظیفه‌ای است که بر عهده تک تک مردم ایران قرار دارد و باید با تمام توان در راه ولایت ایستادگی کرده و با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت برای سربلندی نظام و انقلاب تلاش کنیم.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول