اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در همدان:

جمهوری اسلامی ایران ریشه در غدیر دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در همدان با بیان اینکه ریشه نظام جمهوری اسلامی ایران نیز ریشه در غدیر دارد، گفت: ریشه ولایت تمام فقه‌ها از نخستین روز غیبت تاکنون در غدیر است.

جمهوری اسلامی ایران ریشه در غدیر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام ناصر نقوی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‎های نماز جمعه این هفته همدان اظهار کرد: غدیر تز صدر آفرینش خلقت تا انتها، ریشه در اعماق دینداری دارد.

وی با بیان اینکه غدیر از همان آغاز برای خداوند متعال بسیار مهم بوده است، افزود: مهمترین حوادث عالم از جمله گلستان شدن آتش بر حضرت

ابراهیم(ع)، نجات حضرت نوح و کشتی او، انتصاب جانشینی هارون به جای حضرت موسی(ع) و ... همه در روز غدیر (18 ذی‌الحجه) رخ داده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه از ابتدا برای این روز سرمایه‌گذاری شده است، گفت: خداوند غدیر را به عنوان مهمترین زمینه مدیریت ولایت در جهان به بشر معرفی کرده و آن روز مقدمه‌ای برای ظهور و حکومت جهانی ولی مطلق خدا بر روی زمین است.

وی با اشاره به اینکه غدیر روز ولایت و روز بنیانگذار تمام خوبی‌های عالم است، گفت: مهمترین اتفاقات بشر ریشه در غدیر دارد و اگر این روز نبود رسالت 124 هزار پیغمبر ناتمام می‌ماند.

وی با بیان اینکه ریشه نظام جمهوری اسلامی ایران نیز ریشه در غدیر دارد، افزود: ریشه ولایت تمام فقه‌ها از نخستین روز غیبت تاکنون در غدیر است چرا که اگر نبود چنین روزی، هیچ حادثه‌ای در تاریخ زمینه‌ساز حکومت امام عصر(عج) نمی‌شد.

انتهای پیام/89024/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول