اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دهه غدیر شهر زیراب مازندران خبر داد

تشکیل ستاد دائمی غدیر در زیراب مازندران

رئیس ستاد دهه غدیر شهر زیراب مازندران با اشاره به تشکیل ستاد دائمی غدیر در شهر زیراب، گفت: ستاد دائمی غدیر با هدف برگزاری برنامه‌های مختلف دینی در طول سال تشکیل می‌شود.

تشکیل ستاد دائمی غدیر در زیراب مازندران

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تاکید بر اینکه غدیر متعلق به بشریت است، گفت: خداوند برای دست‌یابی انسان به کمال، قرآن را به عنوان کتاب و پیامبر اکرم(ص) را به عنوان معلم برای بشر فرستاده است.

رئیس ستاد دهه غدیر شهر زیراب سوادکوه با بیان اینکه نعمات بدون ولایت برای بشر رنج و بدبختی به همراه دارد، افزود: ولایت حضرت علی(ع) و فرزندان بزرگوار وی به عنوان حلقه اتصال انسان و خدا است.

وی تنها راه نجات بشر از ابتدای خلقت تاکنون را حضور در حلقه نور، عدالت ائمه اطهار و دوری از ظلمت توصیف و خاطرنشان کرد: آشنایی بشریت با غدیر آشتی با همه خوبیهاست.

رضایی بر لزوم تبیین علمی غدیر و ارزش‌های شیعه تاکید کرد و با یادآوری دیدگاه مقام معظم رهبری درباره بیان علمی و منطقی معارف شیعه، تصریح کرد: امام خمینی(ره) احیاگر اصلی غدیر در قرن حاضر بوده است که این راه توسط مقام معظم رهبری تداوم دارد.

رئیس ستاد دهه غدیر شهر زیراب سوادکوه با تقدیر از همکاری و همراهی مردم و مسئولان برای برگزاری برنامه‌های دهه غدیر شهر زیراب، گفت: برگزاری برنامه‌های دهه غدیر با هدف نشر و بسط ارزش‌های غدیر و بهره جستن از توجه آل نبی(ص) که در نزد خدا آبرو دارند برای گره‌گشایی از مشکلات بیکاری و ازدواج جوانان و مشکلات جامعه است.

وی بر فعالیت دائمی ستاد غدیر شهر زیراب برای برگزاری برنامه‌های مختلف مناسبتی و دینی در طول سال اشاره کرد و گفت: استفاده از فضای مجازی برای دست‌یابی به اهداف دینی و مذهبی در دستور کار ما قرار دارد.

انتها ی پیام/86015/خ3/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول