اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم مطرح کرد

لزوم تلاش مسئولان در راستای حل بحران آب کشاورزی

امام جمعه جهرم گفت: در جهرم نیاز است تا در عرصه کار کشاورزی تلاش بیشتری شود و مسئولان نیز باید در مورد انتقال آب به کشاورزان رسیدگی کرده و مشکلات آنان را رفع کنند.

لزوم تلاش مسئولان در راستای حل بحران آب کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر دارالمومنین با گرامی‌داشت عید سعید غدیرخم اظهار داشت: حضور پرشور مردم این شهرستان در برگزاری جشن‌های دهه ولایت شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به مورد ستایش قرار گرفتن برنامه‌های دهه ولایت در این شهرستان به ویژه حضور حماسی مردم در جشن عید سعید غدیرخم، توسط آیت‌الله خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: روش و منش حماسی مردم جهرم در طول تاریخ ایران جلوه‌گر و بسیار تاثیرگذار بوده است.

امام جمعه جهرم با اشاره به تحلیل رسانه‌های استکبار به ویژه «بی.بی.سی» در مورد سخنرانی روز عید غدیر جهرم، ابراز داشت: ما به تمام تحلیل‌گرهای رسانه‌های بیگانه می‌گوییم که فریاد تکبیر مردم این شهرستان تنها مربوط به مردم این دیار نبوده بلکه در تمام کشور این فریادها را می‌توان شنید.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری و موضع‌گیری در مسائل مربوط به اسرائیل و آمریکا بر عهده ولی‌امر و رهبری نظام است، بیان کرد: قدرت‌های زورطلب بدانند که نمی‌توانند در مقابل ملت ایران جلو بیایند و باید عالمانه برخورد کنند.

دژکام در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه امروز جهرم با اشاره به خواسته رهبری انقلاب در ابتدای امسال از مردم و مسئولان در مورد خلق حماسه اقتصادی گفت: در جهرم نیاز است تا در عرصه کار کشاورزی تلاش بیشتری شود و مسئولان نیز باید در مورد انتقال آب به کشاورزان رسیدگی کرده و مشکلات آنان را رفع کنند.

وی با بیان اینکه درخواست ما از مسئولان این است که بر روی این مسائل وقت بیشتری بگذارند، خاطرنشان کرد: از استاندار فارس که خود نیز مسئله بی آبی را درک کرده می‌خواهیم در این زمینه گام اساسی بردارد.

امام جمعه جهرم تصریح کرد: مردم باید هرچه در توان دارند برای توسعه اقتصادی شهر و کشور خود تلاش کنند.

انتهای پیام/2448/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول