اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم خبر داد

کشف 71 هزار لیتر گازوییل قاچاق در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم استان فارس از کشف 71 هزار و 500 لیتر گازوییل قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 71 هزار لیتر گازوییل قاچاق در جهرم

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ یوسف ملک زاده اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان جهرم دو تریلی حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: این دو تریلی در حال عبور از جاده‌های اطراف شهرستان جهرم بودند که ماموران به این خودروها مظنون شده و پس از متوقف کردن آنها،‌ 55 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: در این مورد دو قاچاقچی سوخت دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

یوسف ملک زاده در ادامه از کشف یک محموله 21 هزار  و 500 لیتری گازوئیل قاچاق در این شهرستان طی عملیات جداگانه دیگری خبر داد و گفت: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های مواصلاتی، به یک کامیون کشنده ولوو مظنون شدند و پس از متوقف کامیون مشخص شد خودرو حامل مقادیر بسیاری سوخت خارج از شبکه است.

وی گفت: در بازدید از این خودرو 21 هزار و 500 لیتر گازوییل قاچاق کشف و در این مورد، یک قاچاقچی سوخت دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/2448/خ/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول