اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی شوشتر:

هیچ حفاری غیرمجازی در شوشتر اتفاق نیافتاده است

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوشتر گفت: هیچ حفاری غیرمجازی در سطح شهرستان شوشتر اتفاق نیافتاده است.

هیچ حفاری غیرمجازی در شوشتر اتفاق نیافتاده است

سیدحسین موسوی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به اینکه گزارش‌هایی مبنی بر حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای شهرستان شوشتر روی داده است، اظهار کرد: در روستای محل ادعا هیچ حفاری غیرمجازی انجام نشده است.

وی افزود: به دلیل اینکه روستای مذکور دارای دو تپه باستانی است و احتمالا با ذکر نامش برخی سودجویان عزم حفاری این مکان‌ها را می‌کنند از خبرگزاری فارس خواهش می‌کنم نام این روستا را ذکر نکند.

موسوی‌نسب با اشاره به اینکه تیم کارشناسی به محل اعلام این خبر به محل اعزام شد، گفت: تیم کارشناسی از محل بازدید کرد و هیچ گزارش حفاری غیرمجازی حتی در چند هفته و چند ماه گذشته در این روستا تائید نشده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اطمینان بیشتر شخصا از این روستا بازدید کردم که پس از بازدید محل گزارش داده شده و صحبت با روستائیان و انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی در این روستا به هیچ وجه این خبر تائید نشد.

وی تاکید کرد: گشت‌زنی در این مکان‌های با ارزش به صورت مستمر انجام می‌شود و هیچ‌گونه کوتاهی در این باره انجام نشده است و حفاری غیرمجاز ادعا شده نیز صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز چهارشنبه اخباری مبنی بر حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای شهرستان شوشتر به دست رسید که پس از پیگیری این خبر مشخص شد که این ادعا صحت ندارد و مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان نیز برای مقابله با هرگونه حفاری احتمالی در این روستا دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/72006/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول