اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

کارون خشک و تبدیل به فاضلاب شده است/ مسئولان استانی حق مردم را بگیرند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت بالادست کارون خشک و تبدیل به فاضلاب شده و وضعیت پائین دست و شهرهایی مثل آبادان،‌ خرمشهر و شادگان بسیار اسف‌بار است.

کارون خشک و تبدیل به فاضلاب شده است/ مسئولان استانی حق مردم را بگیرند

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اهواز اظهار کرد:‌ حرکت مردم (زنجیره انسانی) در حمایت از کارون خودجوش است و باید هدایت شود تا عده‌ای سوء‌استفاده نکنند.

وی بیان کرد: خواسته مردم استان در خصوص عدم انتقال آب کارون به حق است و انتظار می‌رود که دولت نگاه ویژه‌ای به خوزستان داشته باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا منطقی و عادلانه است که کشاورزان استان در مضیقه باشند و یا اینکه مردم بعضی از شهرهای استان از آب شرب مناسب بهره‌مند نباشند و از طرفی آب کارون را منتقل کنند.

وی افزود: اگر آقایان نیاز به آب دارند، می‌توانند از مازاد آب خلیج فارس به شیوه‌های مختلف استفاده کنند نه اینکه از سرچشمه‌های آب کارون ببرند.

دهدشتی عنوان کرد: کارون حیات خوزستان است و تمام صنعت و رشد و تعالی استان از بابت کارون به دست می‌آید.

وی ادامه داد: در مجلس هشتم نمایندگان به علت انتقال آب کارون از سرچشمه‌های آن به طور دسته‌جمعی استعفا دادند و این امر باعث شد که با رئیس جمهور جلسه‌ای در این خصوص برگزار کنیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وضعیت بالادست کارون خشک و تبدیل به فاضلاب شده است و به تبع آن وضعیت پائین دست و شهرهایی مثل آبادان،‌خرمشهر و شادگان بسیار اسف‌بار است.

وی با بیان اینکه مسئولان استان باید در خصوص انتقال آب کارون عکس‌العمل نشان دهند، افزود: مسئولان استان باید فارغ از هرگونه نگاهی حق مردم استان را بگیرند.

انتهای پیام/2329/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول