اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان در گفت‌وگو با فارس:

100 درصد از طرح «زنجیره انسانی حمایت از کارون» حمایت می‌کنم

استاندار خوزستان گفت: 100 درصد حمایت خود را از طرح «زنجیره انسانی حمایت از کارون» اعلام می‌کنم چرا که این طرح برای من ارزش بسیاری دارد.

100 درصد از طرح «زنجیره انسانی حمایت از کارون» حمایت می‌کنم

عبدالحسین مقتدایی در اولین مصاحبه خود با رسانه‌ها پس از انتصاب و در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از اهواز اظهار کرد: کارون سمفونی وحدت مردم استان محسوب می‌شود پس باید مانع از خشک شدن این رودخانه عظیم شویم.

وی بیان کرد: از طرفی به دنبال سدسازی و ساخت نیروگاه در استان هستند اما مصوبه رهبری مبنی بر طرح 800 هزار هکتار اراضی کشاورزی را فراموش کرده‌اند.

استاندار خوزستان افزود: تا آنجایی که در توان دارم مانع از انتقال آب به شیوه غلط می‌شوم و سعی خواهم کرد طرح 800 هزار هکتار اراضی کشاورزی را در استان اجرایی کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از طرح زنجیره انسانی در حمایت از کارون که دوم آبان ماه برگزار خواهد شد حمایت خواهید کرد، اظهار کرد: 100 درصد از این طرح حمایت می‌کنم چرا که معتقدم کارون همیشه باید خروشان باشد.

مقتدایی در خصوص تشکیل جلسات استانداری گفت: در اولین فرصت ممکن سعی خواهیم کرد جلسات خود را برگزار کنیم تا هرچه سریع‌تر به مشکلات استان رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز روز پنج‌شنبه دوم آبان ماه مردم استان به طور خودجوش تحت عنوان طرح «زنجیره انسانی حمایت از کارون» در منطقه بلوار ساحلی اهواز واقع در کیانپارس اجتماع کرده و حمایت خود را از کارون اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/72015/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول