اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وعده فرماندار ساوجبلاغ برای تکمیل 4 سالن ورزشی جدید

مسابقه پیاده‌روی خانواده در ساوجبلاغ برگزار شد

مسابقه پیاده‌روی خانوادگی با حضور حدود 3 هزار نفر از شهروندان ساوجبلاغ برگزار شد.

مسابقه پیاده‌روی خانواده در ساوجبلاغ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساوجبلاغ، مسابقه پیاده‌روی خانوادگی با حضور حدود 3 هزار نفر از شهروندان ساوجبلاغ برگزار شد.

این برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی و همزمان با عید غدیرخم در ساوجبلاغ برگزار شد.

در همایش امروز که همراه با برنامه‌های متعدد فرهنگی بود، حدود 3 هزار نفر از خانواده‌های ساوجبلاغی حضور داشته و در نهایت شرکت‌کنندگان مسیر سالن ورزشی شهید جوینی تا جاده سلامتی در شهر جدید هشتگرد که حدود 3 کیلومتر است را پیاده طی کردند.

بر اساس این گزارش، در پایان همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان ساوجبلاغ به قید قرعه جوایزی به برخی از خانواده‌های شرکت‌کننده اهدا شد.

* تکمیل 4 سالن ورزشی تا پایان سال جاری

در حاشیه این همایش علی حدادی فرماندار ساوجبلاغ طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرداختن به ورزش‌های پایه و ورزش همگانی از جمله اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان این شهرستان بوده و فرمانداری نیز همراهی‌ها و تعامل‌های لازم برای تحقق این برنامه‌ها را انجام داده است.

وی تاکید کرد: هدف اصلی ما این است که امکانات ورزشی در اختیار تمام افراد به صورت عادلانه وجود داشته باشد و هیچکس به ویژه جوانان و نوجوانان علاقه‌مند از امکان ورزش کردن محروم نباشند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در ساوجبلاغ ادامه داد: متاسفانه انحرافات و ناهنجاری‌هایی مانند موادمخدر جوانان و خانواده‌های ما را تهدید می‌کند و برای اینکه افراد را از این دام‌ها مصون نگاه داریم، باید فرهنگ ورزش کردن به ویژه ورزش همگانی را در سطح جامعه ترویج کنیم.

حدادی افزود: امکانات ورزشی نیز باید به صورت عادلانه در اختیار تمام مردم قرار داشته باشد و در همین راستا ساخت 4 سالن جدید ورزشی در شهرستان ساوجبلاغ پیش‌بینی شده که این سالن‌ها پیش از پایان سال جاری به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی در پایان از مدیریت ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ خواست تا با برنامه‌ریزی مناسب، شرایط را برای مشارکت تمام مردم در طرح‌های ورزشی از جمله همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی فراهم کنند.

انتهای پیام/2302/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول