اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

جامعه نیازمند تبیین موضوع غدیر است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه جامعه نیازمند تبیین موضوع غدیر است، اظهار داشت: اینکه صرفا به برگزاری جشن اکتفا شود، نمی‎تواند حق مطلب را به خوبی ادا کند.

جامعه نیازمند تبیین موضوع غدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی شامگاه چهارشنبه در جمع مردم شهرستان گرگان با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: غدیر روز خشنودی خداست به دلیل اینکه خداوند دین خودش را بدون بانی نمی‎گذارد.

وی تصریح کرد: پیامبر (ص) هیچگاه با قدرت شمشیر یا اعمال قانون مردم را به سمت اسلام دعوت نکرد بلکه از روی استدلال و تبلیغ توانست مردم را به سمت مسلمانی و توحید دعوت کند.

جمشیدی افزود: دین متن ابلاغی نیست بلکه دستور زندگی است و زمانی دین الهی در جامعه معنا و مفهوم پیدا می‎کند که تعهدات آن توسط مردم اجرا شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه غدیر عید بزرگ مسلمانان است، تصریح کرد: جهان اسلام غدیر را به عنوان عید ولایت و امامت می‎شناسد و این روز اهمیت و جایگاه ولایت را برای همگان روشن کرد.

اسلام بدون ولایت و اعتقاد به آن شناخته نمی‎شود

جمشیدی جایگاه ولایت را بسیار رفیع خواند و متذکر شد: هرگاه مسلمانان از مسیر ولایت خارج شوند به انحراف کشیده شده و طعم پیروزی را نخواهند چشید.

وی با تاکید بر اینکه اسلام بدون ولایت و اعتقاد به آن شناخته نمی‎شود، خاطرنشان کرد: تمسک به ولایت فقیه به معنای ناکام کردن دشمنان از نابودی اسلام است بنابراین باید همیشه در مدار ولایت حرکت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه جامعه نیازمند تبیین موضوع غدیر است، اظهار داشت: واقعه غدیر باید برای مردم خصوصا جوانان به درستی بازگو شود اینکه صرفا به برگزاری جشن اکتفا شود نمی‎تواند حق مطلب را به خوبی ادا کند.

جمشیدی با اشاره به اینکه حقایق غدیر باید بازگو شود، افزود: دین‎محوری، ولایت‎مداری و حرکت در مسیر ارزش‎های اسلامی از نیازهای جدی جامعه اسلامی است که باید در این زمینه کارهای ریشه‎ای خوبی انجام شود تا آسیب‎های اجتماعی به حداقل برسد.

انتهای پیام/83001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول