اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام تسلیت رئیس جمهور و آیت‌الله مکارم شیرازی به آیت‌الله حائری شیرازی

آیت‌الله ایمانی: جامعه در پناه ولایت و امامت مصونیت دارد

نماینده مقام معظم رهبری در فارس گفت: در پناه امامت و ولایت جامعه اسلامی در برابر هرگونه گزند و آسیب دشمنان مصون می‌ماند.

آیت‌الله ایمانی: جامعه در پناه ولایت و امامت مصونیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی عصر امروز در مراسم یادبود مرحومه همسر آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی در سخنانی اظهار داشت: اگر مسلمانان در شرایط کنونی به امامت و ولایت چنگ زنند و فردی که شایسته مدیریت امور دینی و مذهبی است را پذیرا باشند، هیچ‌گاه کفار و دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی نمی‌توانند در دین، مرام، اعتقاد و باورهای جامعه خدشه وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه در دنیای معاصر مسلمانان به خوبی از نقش ولایت در اداره امور جامعه آگاهی دارند، افزود: دشمنان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انواع توطئه‌ها را علیه حرکت‌ها و خیزش‌های انقلابی داشته‌اند که با درایت و رهنمودهای امام راحل و خلف صالح وی مقام معظم رهبری نقشه‌های شوم آنان نقش بر آب شده است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حمله صدام و حامیان او به سرکردگی آمریکا و دیگر کشورهای غربی، به قصد گرفتن امتیاز سیاسی، اقتصادی و ارضی از ایران اسلامی نیز به خاطر ولایت‌پذیری امت اسلامی نتیجه‌ای را برای‌شان نداشت.

ایمانی بیان داشت: تمام دنیا از آمریکا تا کوچک‌ترین مملکت غرب آسیا گرفتار و وابسته هستند، اما ایران اسلامی در پرتو ولایت و رهبری در حال پرتوافشانی، خودنمایی و نیز چراغ راه و الگوی دیگر کشورها و آزادیخواهان است.

وی اضافه کرد: اعمال قانون آمریکا مبنی بر مصون ماندن قضایی نظامیانش بعد از گذشت 60 سال از جنگ دوم جهانی در کشورهایی که مورد اشغال قرار داده است، نشان از وابستگی سران ملت‌های دربند و بی‌پناه است.

امام جمعه شیراز ابراز داشت: با هدایت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، آمریکا نتوانست در کشور عراق و سوریه به اهداف خود دست یابد.

به گزارش فارس، در این مراسم پیام تسلیت رئیس جمهور به آیت‌الله حائری شیرازی قرائت شد.

حسن روحانی در این پیام اظهار داشته است: حضرت آیت‌الله جناب آقای محی‌الدین حائری شیرازی دامت برکاته، درگذشت همسر بزرگوار و بردبارتان را به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت گفته و از خداوند متعال مغفرت و رحمت الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر برای جنابعالی و سایر وابستگان مسئلت دارم.

همچنین پیام تسلیت حضرت آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم شیرازی در ادامه این مراسم قرائت شد.

در پیام تسلیت این مرجع عالی‌قدر شیعیان آمده است: حضور محترم آیت‌الله آقای حائری دامت افاضاته، فقدان اسفناک متعلقه محترمه بانو حسینی صبیه محترمه مرحوم حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج سیدنورالدین حسینی (قدس سره) را به جنابعالی و هر دو خاندان محترم و علاقه‌مندان به این دو بیت شریف تسلیت عرض می‌کنم.

در قسمت دیگری از این پیام اضافه شده است: خداوند روح آن مرحومه را با بانوی اسلام حضرت زهرای مرضیه (س) محشور و به بازماندگان صبر و اجر فراوان عنایت کند.

انتهای پیام/2448/غ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول