اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته پرش طول

بانوی قمی به نشان نقره دو و میدانی دختران جوان کشور دست یافت

تیم اعزامی دختران جوان قم با کسب یک عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره به کار خود در مسابقات دو و میدانی قهرمانی دختران جوان کشورمان پایان داد.

بانوی قمی به نشان نقره دو و میدانی دختران جوان کشور دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات قهرمانی دو و میدانی بانوان جوان کشور در حالی با شرکت برترین‌های کشور از استان‌های مختلف در مواد و رشته‌های گوناگون برگزار شد که حاصل تلاش تیم اعزامی بانوان قم، یک مقام نایب قهرمانی و نشان نقره بود.

با کسب مقام نایب قهرمانی در رشته پرش طول و به دست آمدن مدال نقره درخشش بانوان دو و میدانی کار قمی در عرصه رقابت‌های مهم این رشته ادامه یافت و تیم قم با کسب همین یک مدال از رقابت‌های دو و میدانی دختران جوان کشور به قم بازگشت.

بانوی مدال‌آور تیم دو و میدانی دختران جوان هیئت قم در این دوره از پیکارهای قهرمانی کشور، خانم شهناز جعفری بود که در تلاش برای کسب مدال از این رقابت‌ها توانست چهره موفقی از خود به نمایش گذاشته و در نهایت رتبه دوم را کسب کند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون دو و میدانی، این رقابت‌ها با حضور ورزشکاران دختر سراسر کشور در شهر رشت برگزار شد و شرکت‌کنندگان در 21 ماده با هم به رقابت پرداختند و سرانجام تیم قم با همین یک مدال از رقابت‌ها بازگشت.

شهناز جعفری در این رقابت‌ها در ماده پرش طول توانست با رکورد چهار متر و 98 سانتیمتر در رده دوم قرار بگیرد در حالی که خدیجه زارع از گلستان با پنج متر و 12 سانتیمتر رتبه نخست را کسب کرد و بالاتر از نماینده قم به مقام قهرمانی دست یافت ضمن این‌که ساغر کمال‌زاده از البرز با چهار متر و 93 سانتیمتر موفق به کسب رتبه سوم این مسابقات شد.

این در حالی است که مسابقات دو و میدانی قهرمانی دختران جوان کشور با شرکت برترین‌های کشور از استان‌های مختلف در مواد و رشته‌های گوناگون برگزار شد و نمایندگان قم در مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، پرش سه گام، پرش طول، 100 متر با مانع با حریفان خود پیکار کردند.

بر این اساس فاطمه محمدی در رشته‌های پرش سه گام و 100 متر برای کسب مقام به رقابت با حریفان پرداخت در حالی که سهیلا مولایی در مواد 200 و 400 متر به میدان رفت و شهناز جعفری دیگر عضو پرامید تیم اعزامی بانوان هیئت دو و میدانی قم برای کسب مدال در رشته‌های پرش طول و 100 متر با حریفان پیکار کرد.

در ترکیب تیم اعزامی هیئت دو و میدانی استان قم به این دوره از پیکارهای قهرمانی دختران جوان کشور در رشت، همچنین مرجان حبیبی در ماده 100 متر با مانع و فاطمه نجفی در رشته‌های 400 و 800 متر شانس خود را برای کسب مدال آزمایش کردند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول