اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نظرآباد:

راه‌اندازی شهرک صنعتی نجم‌آباد مهم‌ترین اولویت است

فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرستان راه‌اندازی شهرک صنعتی نجم‌آباد است.

راه‌اندازی شهرک صنعتی نجم‌آباد مهم‌ترین اولویت است

سیدابراهیم کساییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار کرد: توسعه شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات آنان در این شهرستان یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: باید هر چه در توان داریم برای توسعه این مهم در نظرآباد انجام دهیم و با رفع مشکلات صاحبان صنایع، در مسیر توسعه شهرک‌های صنعتی و تولید این صنایع گام برداریم.

اسدیان با تأکید بر رفع بیکاری و توسعه اشتغالزایی در این شهرستان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مشکلات جوانان امروز اشتغال است لذا باید تمام تلاش خود را برای توسعه اشتغالزایی در این شهرستان انجام دهیم.

فرماندار شهرستان نظرآباد با بیان این‌که مسئولان و مدیران در دستگاه‌های مختلف نیز باید تمام تلاش خود را برای توسعه اشتغال در این شهرستان انجام دهند، افزود: میزان سهم هر دستگاه برای ایجاد اشتغال تعیین شده است لذا امیدواریم در پایان امسال از میزان سهم تعیین‌شده نیز جلوتر باشیم.

اسدیان کم‌کاری در حوزه ایجاد اشتغال از سوی هیچ مدیری را غیرقابل قبول دانست و گفت: ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کاری ماست لذا کم‌کاری در این حوزه از سوی هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

وی نقش صنایع کوچک را در توسعه منطقه و گسترش اقتصادی کشور مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: هر چه این صنایع توسعه پیدا کند مسیر توسعه اقتصادی هموارتر می‌شود.

فرماندار شهرستان نظرآباد در بخش دیگری از سخنان خود بر تعیین تکلیف و راه‌اندازی شهرک صنعتی نجم‌آباد تأکید کرد و گفت: شهرک صنعتی نجم‌آباد به عنوان سومین شهرک صنعتی شهرستان نظرآباد است که پنج سال پیش کلنگ‌زنی شده اما تا‌کنون هیچ اقدامی برای احداث آن انجام نشده است.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول