اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان فریدن:

معرفی ظرفیت‌های فریدن کلید ایجاد اشتغال این شهرستان است

فرماندار شهرستان فریدن گفت: معرفی شهرستان نخستین دستاورد طرح اشتغال‌زایی است و شناخت ظرفیت‌های وجودی شهرستان می‌تواند راهکاری برای اشتغال‌زایی و برون‌رفت از آسیب‌های حاشیه‌ای آن در شهرستان باشد.

معرفی ظرفیت‌های فریدن کلید ایجاد اشتغال این شهرستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، امیر هادی ظهر امروز در ششمین کارگروه اشتغال شهرستان فریدن ضمن تبریک عید غدیر خم و دهه ولایت به مشکلات شهرستان در زمینه اشتغال و دیگر مسائل اشاره و اظهار کرد: این مشکلات در تمام شهرستان‌ها به چشم می‌خورد و بخشی از مشکلات در این شهرستان‌ها مربوط به این بوده که شاید حساسیت‌ها  در این مورد کافی نبوده است.

وی پیگیری در پروژه‌های عمرانی شهرستان را یکی از علل عمده موفقیت در به ثمر رسیدن این پروژه‌ها دانست و اضافه کرد: سرمایه‌گذاران هنوز اهتمام کافی شهرستان  در حمایت از خود را احساس نکرده‌اند.

فرماندار فریدن تصریح کرد: راه طولانی است و باید با سرمایه‌گذاران شهرستان‌ها و استان‌های کشور ارتباط برقرار کرد وبه ویژه بخش‌های شب‌ دولتی را در دستور کار کمیته اشتغال قرار داد.

وی ادامه داد: اگر چه در ابتدای کار، اخذ تسهیلات و سامانه رصد اشتغال مشکلاتی را برای سرمایه‌گذار ایجاد می‌کند، اما خروجی کارگروه اشتغال مهم است و پیگیری مستمر می‌تواند از این آسیب‌ها جلوگیری کند.

در ادامه جلسه عباس قره داغی رئیس اداره کار شهرستان فریدن به ثبت 700نفر در سامانه اشتغال اشاره کرد و گفت: تعهد ما در سال 92 اشتغال‌زایی برای یک‌هزار و 569 نفر بوده که حدود 50 درصد آن محقق شده است.

انتهای پیام/2301/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول