اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره ورزشی عید تا عید در بندرعباس

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با هدف ترویج ورزش همگانی و الفت ورزشکاران با روحیه و منش پهلوانی حضرت علی (ع) اقدام به برگزاری جشنواره ورزشی عید تا عید کرده است.

برگزاری جشنواره ورزشی عید تا عید در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، مسئول برگزاری این جشنواره با اشاره به اینکه ورزش همگانی جز ضرورت‌های جامعه بوده است، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بر تحصیل، تهذیب و ورزش تأکید ورزیده‌اند باید در راستای تحقق این خواسته به ورزش همگانی توجه بیشتری شود.

امین شاهی با بیان اینکه ورزش می‌تواند باعث تزریق روحیه نشاط و شادابی در جامعه و دوری جستن از بزهکاری شود، تصریح کرد: در همین راستا سازمان فرهنگی ورزشی با برنامه‌ریزی مدون و بهبود وضعیت آب و هوایی در نیمه دوم سال، اقدام به برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف ورزشی کرده است.

کارشناس ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری جشنواره ورزشی عید تا عید خبر داد و اضافه کرد: این جشنواره به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم در رشته‌های بدمینتون، دوومیدانی، طناب کشی، روپایی، پنالتی، فوتبال رایانه‌ای، تنیس روی میز، فوتسال، فوتبالدستی، دارت و حرکات نمایشی با توپ برگزار می‌شود.

شاهی با اشاره به اینکه این جشنواره با جانمایی در مکان‌های برگزاری، تمامی شهر بندرعباس را فرا می‌گیرد، تصریح کرد: پارک بانوان، پارک غدیر، پارک جنگلی، زمین چمن مصنوعی پشت بند، مسجد امام حسن عسکری (ع) نایبند شمالی، زمین چمن مصنوعی شهرک اندیشه فرهنگیان، زمین چمن مصنوعی اسلام آباد، زمین چمن مصنوعی انتظار، زمین چمن مصنوعی کوی خلیج فارس و مسجد صاحب الزمان شهرک توحید از مکان‌های در نظر گرفته شده برای اجرای این جشنواره است.

انتهای پیام/2310/صا/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول