اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان مطرح کرد

اختصاص 3.6 میلیارد تومان به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی هرمزگان

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان از بهره‌برداری استخر شنای شهر میناب طی یک ماه آینده و همچنین اختصاص سه میلیارد و 600 میلیون تومان از طرف سرپرست وزارتخانه به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی هرمزگان خبر داد.

اختصاص 3.6 میلیارد تومان به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در واقع در شرق مرکز هرمزگان، غلامعلی دانشور صبح امروز در جمع اعضا شورای اداری میناب با تشریح وضعیت پروژه‌های ورزشی در استان اظهار داشت: زمانی که به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان انتخاب شدم 42 پروژه نیمه تمام در استان وجود داشت که با تلاش مجموعه ورزش و جوانان، همکاری استاندار و وزیر وقت موفق شدیم 22 پروژه را فعال کنیم.

وی با بیان این که موفقیت در حوزه ورزش مستلزم نگاه استانی و فرا مرکزی است عنوان کرد: پروژه‌های نیمه فعال به ترتیب به شهرستان‌های رودان، بستک، پارسیان، رمچاه قشم و دژگان بندرلنگه تعلق داشت.

دانشور همچنین فعال شدن پروژه استخر شنای میناب پس از هفت سال و آغاز عملیات احداث ورزشگاه 10 هزار نفری میناب به عنوان بزرگترین ورزشگاه استان پس از ورزشگاه بندرعباس را از دیگر پروژه‌های فعال ورزشی در حال حاضر ذکر کرد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که « درد ورزش را به خوبی لمس می‌کنم» اظهار داشت: من خود را مدیرکل نمی‌دانم بلکه هماهنگ کننده هستم و برای همین با خدا عهد کرده‌ام که خدمتگزار خوبی باشم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: مدیر نباید قولی بدهد که از عملی کردن آن ناتوان باشد.در عرصه مدیریت اگر وعده‌ای بدهم تا یک ماه پس از آن عملیاتی‌اش می‌کنم.

دانشور در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر این مطلب که عمر مسئولیت کوتاه و گذراست، افزود: مسئول باید با اعمال و رفتار خود برای نظام اسلامی دوست پیدا کند.

وی همچنین از اختصاص سه میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های نیمه تمام از سوی سرپرست وزارت ورزش و جوانان طی هفته جاری خبر داد و گفت: این اعتبار پس از ارائه گزارشی در زمینه وضعیت ورزش استان اخذ شد.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در این نشست زمان بهره‌برداری از استخر شنای میناب را یک ماه آینده اعلام کرد و افزود: ورزشگاه 10 هزار نفری خلیج فارس میناب نیز تا دو سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

دانشور همچنین بیان کرد: در راستای توسعه فرهنگ ورزش همگانی، از سوی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان به هر کدام از اعضا شورای اداری میناب یک دست لباس ورزشی اهدا می‌شود.

یادآور می‌شود پیش از این سرپرست اداره ورزش و جوانان میناب زمان بهره برداری از استخر شنا را هفته ورزش و تربیت بدنی اعلام کرده بود.

عملیات احداث ساختمان استخر شنا در میناب از مرداد ماه سال 1385 و با تخریب استخر قدیمی آغاز شد و هفته‌های دولت، دهه فجر و هفته تربیت بدنی از ایامی است که طی این چند سال در کلام مسئولان امر به عنوان زمان بهره‌برداری از این طرح اعلام شده است.

انتهای پیام/88004/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول