اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلماس در مجلس:

توازن عرضه و تقاضا در بخش مسکن مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در راستای رفع مشکل مسکن جوانان گام برداشت و در این زمینه توازن عرضه و تقاضا در بخش مسکن مورد توجه قرار گیرد.

توازن عرضه و تقاضا در بخش مسکن مورد توجه قرار گیرد

علی اکبر آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: باید در راستای رفع مشکل مسکن جوانان گام‌های بلندی برداشته شود و به طور گسترده برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه مسکن یک متغیر تک واحدی قلمداد نمی‌شود، افزود: عوامل زیادی بر تغییر قیمت مسکن، افزایش یا کاهش یافتن آن تاثیر دارند، که باید این مولفه‌ها را شناخت و کنترل کرد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ایجاد توازن بین عرضه و تقاضا تاکید کرد و گفت: برای اینکه چنین توازنی برقرار شود، باید ثبات اقتصادی در کشور ایجاد کرد، زیرا ثبات اقتصادی و نبود تورم کمک می‌کند واحدهای مسکونی از قیمت مناسبی برخوردار شوند.

آقایی با تاکید بر اینکه در چارچوب برنامه‌ها باید برنامه‌ریزی و اقدام شود، ادامه داد: مسکن مهر آثار ماندگاری را در حوزه عمران، ساخت و ساز کشورمان بر جای گذاشت.

وی با اظهار به اینکه از بروز بحران قیمت در حوزه مسکن باید جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: مسکن مهر یکی از مهم‌ترین آثاری که داشت این بود که قیمت زمین را از قیمت تمام شده مسکن حذف کرد.

انتهای پیام/61002/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول