اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد خبر داد

رشد 62 درصدی جمع‌آوری نذورات قربانی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از رشد 62 درصدی جمع‌آوری نذورات قربانی در کمیته امداد این استان در سال ‌جاری خبر داد.

رشد 62 درصدی جمع‌آوری نذورات قربانی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مصیب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از رشد 62 درصدی جمع‌آوری نذورات قربانی در کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد برای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه همواره آمادگی دارد تا کمک‌های مردمی را در مناسبت‌های مختلف جمع‌آوری کند.

وی با بیان این‌که عید سعید قربان عید صداقت و پاکی و تسلیم‌شدن انسان مومن در برابر اراده پروردگار است، اظهار کرد: جمع‌آوری نذورات قربانی مردم در ماه ذی‌الحجه یکی از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد در راستای کمک به محرومان است.

حیدری تصریح کرد: در همین راستا مردم مؤمن و خداجوی استان در عید قربان سال‌ جاری 122 میلیون و 35 هزار ریال به صورت نقدی و گوشت قربانی به نیازمندان کمیته امداد اهداء کردند.

این مسئول با اشاره به رشد 62 درصدی جمع‌آوری نذورات مردم در عید قربان در سال جاری، افزود: قبل از فرا رسیدن عید قربان کمیته امداد استان آمادگی خود را جهت جمع‌آوری نذورات مردم از راه‌های مختلف اطلاع‌رسانی کرده بود.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در تمامی طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد قابل تقدیر است، گفت: نذورات جمع‌آوری شده در عید سعید قربان در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ کمک به خانواده‌های نیازمند و رفع مشکلات ضروری آن‌ها یکی از فلسفه‌های عید قربان است که باید در جامعه اسلامی نهادینه شود، گفت: از تمامی مردم و بخصوص اصحاب رسانه می‌خواهیم که ما را در این راه خیر یاری کرده و اطلاع‌رسانی لازم و درست را در این مورد انجام دهند.

حیدری به آمادگی این نهاد در جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردم مومن و نیکوکار در طول سال اشاره کرد و بیان داشت: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد تحویل دهند و یا اطلاعات خانواده‌های نیازمند را جهت پرداخت نذورات و کمک‌های خود به آنان از دفاتر کمیته امداد در سراسر استان دریافت کنند و یا با حضور خود همراه امدادگران مستقیماً از خانواده‌ها به خصوص ایتام و نیازمندان بازدید و مشکلات آنان را حل و رفع کنند. 

انتهای پیام/82009/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول