اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابلسر:

ساماندهی گلزار شهدای بابلسر 2 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابلسر گفت: در صورت تکمیل پروژه‌های در دست اجرا تنها 35 درصد از ساماندهی گلزار شهدای بابلسر انجام می‌شود و برای مابقی آن نیاز به بیش از دو میلیارد تومان هزینه است.

ساماندهی گلزار شهدای بابلسر 2 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سید نصرالله نصراللهی عصر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای بالااحمدکلای بخش رودبست بابلسر اظهار داشت: ساماندهی گلزار شهدا باید در کوتاه‌ترین مدت انجام شود.

وی درباره ساماندهی گلزار شهدای روستای بالااحمدکلای بخش رودبست بیان داشت: اعتباراتی که در سال گذشته مصوب شده بود متاسفانه تخصیص نیافت برای همین اجرای این طرح به تعویق افتاد.

نصراللهی اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه را 25 میلیون تومان برآورد کرد و گفت: در صورت تخصیص اعتبارات در سال جدید قول می‌دهم در کوتاهترین زمان پروژه را به اتمام برسانم.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال مبلغ 105 میلیون تومان برای بودجه عمرانی بنیاد شهید و امور ایثارگران بابلسر در نظر گرفته شد، اذعان داشت: در حال حاضر ساماندهی گلزار شهدای روستای بالااحمدکلا، اسی‌کلا، سادات محله و مقری کلا را در دستور کار داریم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابلسر تصریح کرد: در صورت تکمیل این پروژه‌ها تنها 35 درصد از ساماندهی گلزار شهدای بابلسر انجام می‌شود و برای مابقی آن نیاز به بیش از دو میلیارد تومان هزینه است.

نصراللهی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تدابیری اندیشیده شود تا شاهد ساماندهی تمامی گلزار شهدای شهرستان بابلسر باشیم.

انتهای پیام/86010/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول