اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان:

احیای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دلیجان گفت: به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در امر احیای امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

احیای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیمی ظهر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از فروعات دین و واجب الهی است که ترویج آن در جامعه اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: با نهی از منکر می‌توان بسیاری از گناهان را ریشه‌کن کرده و به وسیله امر به معروف نیز می‌توان معروف‌های متروکه را در جامعه ترویج کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دلیجان یکی از راه‌های خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی و نظام سلطه را اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر از موثرترین عوامل و روش‌‌ها در اصلاح جامعه و اسلامی کردن آن و ابزاری مناسب برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

ابراهیمی با تاکید بر این‌که دین خدا با ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر حفظ می‌شود، عنوان کرد: امروز همگان می‌دانند به واسطه قیام امام حسین (ع) و خون پاک شهیدان دشت کربلا، اسلام و قرآن تا به امروز حفظ شده است.

وی اخلاق، ایثار و از خودگذشتگی و استقامت را لازمه امر به معروف و نهی از منکر دانست و یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر از فرایضی است که نیاز به استقامت بسیار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دلیجان گفت: اگر خواهان جامعه‌ای پاک و عاری از گناه و اشتباه هستیم باید این امر مقدس را در جامعه رواج دهیم و همه در این زمینه مسئول هستند.

انتهای پیام/87006/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول