اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماه اول سال جاری صورت گرفت

پرداخت 2 میلیارد ریال خدمات عمرانی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بیش ‌از 2میلیارد ریال خدمات عمرانی به مددجویان این استان خبر داد.

پرداخت 2 میلیارد ریال خدمات عمرانی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد به اهداف و برنامه‌های کمیته امداد اشاره و اظهار کرد: کمیته امداد به منظور تأمین سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی مددجویان خدمات عمرانی مختلفی را ارائه می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که این نهاد انقلابی نیز با توجه به نیازهای مددجویان اقدام به ارائه خدمات مختلف برای آنان می‌کند، گفت: با ارتباط نزدیک این نهاد با افراد تحت حمایت و با بازرسی‌های صورت گرفته از منازل مسکونی مددجویان، امدادگران از محل زندگی مددجویان اطلاعات را کسب و در زمان‌های مختلف اقدامات لازم را در قالب ارائه خدمات عمرانی به مددجویان زیر پوشش ارائه می‌دهند.

فرهادی افزود: در شش ماهه اول سال جاری 2 میلیارد و 935 میلیون و 800 هزار ریال جهت خدمات عمرانی مددجویان تحت حمایت هزینه شد.

این مسئول گفت: در زمینه کمک به خرید و ساخت و ساز هشت مورد مسکن مددجویی با اعتباری قریب به یک میلیارد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

وی کمک به تعمیر و تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد و گفت: در این راستا در شش ماهه اول سال جاری تعداد 44 مورد با هزینه 368 میلیون ریال بازسازی و تعمیر شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که در حال حاضر تامین مسکن مقاوم یکی از نیازهای اساسی مددجویان است، عنوان کرد: 180 واحد مسکن روستایی با اعتبار 918 میلیون ریال بهسازی و مقاوم سازی شد.

فرهادی دیگر خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان را پرداخت اجاره مسکن به مددجویان فاقد مسکن واجد شرایطی که به صورت اجاره‌ای زندگی می‌کنند اعلام و بیان داشت: در شش ماهه اول سال جاری به 451 خانواده تحت حمایت بالغ بر 499 میلیون و 800 هزار ریال کمک نقدی بلا عوض جهت اجاره مسکن پرداخت شد.

وی معافیت انشعابات آب، برق، گاز و پروانه ساخت را از دیگر خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این راستا 275 مورد انشعابات رایگان برای مددجویان تحت حمایت صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که واگذاری این انشعابات با همکاری سازمان‌‌های مربوطه صورت می‌‌گیرد، گفت: مددجویان پس از معرفی کمیته امداد با مراجعه به این سازمان‌‌ها از این تسهیلات بهره‌مند می‌‌شوند.

این مسئول با تاکید بر این‌که هدف از ارائه این نوع خدمات کمک به حل مشکلات مددجویان است، گفت: کمیته امداد با ارائه خدمات مختلف به منظور محرومیت‌زدایی، بهره‌‌مندی خانواده‌‌های محروم از امکانات مختلف و توانمندی مددجویان زیر پوشش گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول