اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

تولید نرم‌افزار درایه‌الثقلین خدمت به مکتب شیعه است

یکی از مراجع تقلید گفت: تلاش زیادی صورت گرفته تا نرم‌افزار درایه‌الثقلین جامع و کامل در اختیار علاقه‌مندان و محققان قرار گیرد و این خدمت بزرگی به اهل‌بیت (ع) محسوب می‌شود.

تولید نرم‌افزار درایه‌الثقلین خدمت به مکتب شیعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله لطف‌الله صافی‌گلپایگانی ظهر امروز در مراسم رونمایی از نرم‌افزار درایه‌الثقلین که در مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) برگزار شد، با بیان این‌که اینجانب نمی‌توانم حق مطلب را در این زمینه ادا کنم، اظهار داشت: تلاش زیادی صورت گرفته تا این نرم‌افزار جامع و کامل در اختیار علاقه‌مندان و محققان قرار گیرد و این خدمت بزرگی به اهل‌بیت (ع) محسوب می‌شود.

وی افزود: زبان برای تشکر از این همه زحمت و کوشش قاصر است و تنها می‌توانم از خداوند بخواهم همچنان که تاکنون توفیق داشته‌اید از این پس هم در راستای نشر معارف مکتب حقه تشیع توفیق یابید.

این مرجع تقلید با بیان این‌که امیدوارم توجهات امام زمان (عج) گام‌های شما را در این مسیر استوارتر کند، گفت: طراحی و تولید نرم‌افزار درایه‌الثقلین کار بسیار عظیمی است که تهیه آن ضروری بود.

وی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران تولید نرم‌افزار درایه‌الثقلین گفت: این‌گونه خدمات موجب عنایات الهی و عظمت بیشتر اسلام و روحانیت شیعه می‌شود.

انتهای پیام/78004/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول