اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت گرفت

بهره‌مندی 150 هزار نفر از برنامه‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: در ایام برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سطح استان بیش از 150 هزار نفر از نمایش‌ها و برنامه‌های تدارک دیده بازدید کردند.

بهره‌مندی 150 هزار نفر از برنامه‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو بیات پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان با بیان اینکه تلاش کردیم جشنواره خوبی را برگزار کنیم، از تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره بیستم تئاتر کودک و نوجوان تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه افتخار میزبانی بیش از 400 هنرمند را در استان داشتیم، افزود: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رشد و بلوغ خود را پشت سر گذاشته و توانسته خود را به سرمنزل مقصود برساند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به ویژگی‌های جشنواره بیستم تئاتر کودک و نوجوان گفت: افزوده شدن نمایش بخش خردسال به این جشنواره و بهره‌مندی خردسالان از برنامه‌های هنری تئاتر از جمله این شاخصه‌ها بوده است.

وی با اشاره به افزوده شدن بخش ویژه همدان، اضافه شدن یک سالن نمایش به سالن‌های نمایشی را از دیگر ویژگی‌های این جشنواره قلمداد کرد.

بیات از افرایش برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به 10 مرکز در این دوره از جشنواره خبر داد و افزود: اعزام گروه‌های نمایشی هنرمندان خارجی برای نخستین‌بار به تعدادی از روستاها و شهرهای تابعه نیز از اتفاقاتی بود که در این دوره از جشنواره رخ داد.

وی با اشاره به افزایش کارگاه‌های آموزشی تخصصی گفت: حضور هنرمندان استان همدان در ترکیب هیئت داوران نیز در این جشنواره به وضوح قابل مشاهده بود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از توزیع 6 هزار جلد کتاب بین کودکان و نوجوانان در ایام برگزاری جشنواره تئاتر خبر داد و ابراز داشت: 49 گروه نمایشی در بخش‌های مختلف به اجرای نمایش پرداختند.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در ایام برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در سطح استان بیش از 150 هزار نفر از نمایش‌ها و برنامه‌های تدارک دیده بازدید کردند.

انتهای پیام/89002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول