اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک خبر داد

برگزاری جشن بزرگ عید تا عید در بستک

فرماندار بستک از برگزاری جشن بزرگ عید تا عید به مناسبت عید غدیر در بستک خبر داد.

برگزاری جشن بزرگ عید تا عید در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه امامت و ولایت ضمن تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر اظهار داشت: غدیر، تنها نه یک واقعه تاریخى‏، بلکه به عنوان یک عید بزرگ اسلامی مطرح است و باید این روز خجسته را نشانه تعظیم شعائر دینى، بزرگ داشت و بر شکوه آن افزود تا ارزش‌هاى نهفته در این روز عظیم، همواره زنده بماند و سیره معصومین (علیهم السلام) احیا شود.

وی افزود: امامت و ولایت بزرگ‌ترین نعمت در اسلام است و دشمنان اسلام و ولایت همواره تلاش می‌کنند با ایجاد تفرقه، مردم را از ولایت جدا کنند تا به اهداف پوچ و خیالی خود برسند.

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه اسلام دین جامعی است و زعامت و ولایت در این جامعه اهمیت ویژه‌ای دارد، افزود: غدیر اثبات ‌کننده این مدعاست که باید تمام زوایای این واقعه برای تمام نسل‌های مسلمانان تبیین شود.

مشتاق‌زاده تصریح کرد: نعمت ولایت یکی از نعمت‌های بزرگی است که نصیب ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی شده و تمسک به این ولایت، نظام را در برابر همه توطئه‌ها مصون داشته است.

وی با بیان اینکه دهه امامت و ولایت بهترین فرصت برای فرهنگ‌سازی و تبیین این جایگاه مهم است، بیان داشت: عید غدیر، عید اکبر است و باید جشن‌های دهه امامت و ولایت با شکوه بیشتر برگزار شود.

فرماندار شهرستان بستک در پایان بر همکاری و همدلی همه مسئولان در برگزار کردن هرچه بهتر جشن‌های دهه امامت و ولایت در این شهرستان تأکید کرد.

گفتنی است جشن بزرگ عید تا عید همراه با برنامه‌های شاد و متنوع یکم آبان ماه در شهر بستک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/88006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول