اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود

جشن بزرگ عید غدیر در 3 امامزاده شاخص کهگیلویه و بویراحمد

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور جشن بزرگ عید غدیر در سه امامزاده این استان برگزار می‌شود.

جشن بزرگ عید غدیر در 3 امامزاده شاخص کهگیلویه و بویراحمد

رامین چرومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های اجرایی در دهه ولایت و برگزاری جشن بزرگ عید غدیر خم در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در روز عید غدیر همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 10 صبح جشن بزرگ عید غدیر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه در دهه ولایت برنامه‌هایی متناسب با دهه در سطح استان برگزار می‌شود، ادامه داد: جشن بزرگ عید غدیر همزمان با سراسر کشور در امامزاده جعفر (ع) گچساران، امامزاده سلطان مهدی (ع) دهدشت و امامزاده شاه‌عسکر (ع) شهرستان دنا نیز برگزار می‌شود.

وی ضمن تأکید به دوستداران حضرت علی ابن ابی‌طالب (ع) در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، خواستار حضور پرشور در جشن بزرگ عید غدیر شد و بیان داشت: انتظار می‌رود مردم ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر همچون سنوات گذشته حضور پرشوری در این جشن شاد و معنوی داشته باشند.

این مسئول اطلاع‌رسانی در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تأکید بر اینکه جشن بزرگ عید غدیر به صورت سراسری در سه امامزاده شاخص استان برگزار می‌شود، اذعان داشت: در شب عید غدیر جشن شهرستانی 40 امامزاده نیز برگزار می‌شود.

چرومی، برنامه‌های اجرایی در جشن دهه ولایت را خواندن صیغه اخوت و برادری، خواندن خطبه غدیر، برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی و مولود خوانی را از برنامه‌های اجرایی این جشن بزرگ خواند و گفت: برنامه‌های مفرح و شادی در سطح امامزادگان به مناسبت عید غدیر برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه تأکید کرد: برگزاری نشست‌های صنفی با موضوع وقف، افتتاح ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» در امامزادگان شاخص تا پایان دهه ولایت، برگزاری همایش «بانوان و ولایت» و برگزاری جشن سراسری عید غدیر از ساعت 10 صبح با حضور مردم در قالب کاروان‌های شاد و حرکت به سمت امامزادگان و بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های اجرایی دهه ولایت در کهگیلویه و بویراحمد است.

لزوم انعکاس برنامه‌های دهه ولایت از رسانه‌های استانی

وی ادامه داد: آیین غبارروبی امامزادگان، قبور شهدا و بقاع متبرکه، تکریم خانواده‌های شهدا و برگزاری یادواره شهدای خفته در جوار امامزادگان و برگزاری دعای کمیل در جوار امامزادگان شاخص، قرائت زیارت جامعه کبیره در شب میلاد امام هادی، برپایی محفل انس با قرآن کریم و برگزاری جشن میلاد امام هادی در امامزادگان و بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های دهه ولایت است.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برگزاری همایش‌های ولایت و بصیرت کارکنان، خانواده و اصحاب وقف و برگزاری دعای ندبه در امامزادگان شاخص، دعوت از دانش‌آموزان و جوانان به منظور حضور در فضای معنوی امامزادگان نیز برگزار می‌شود.

سخنگوی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه تاکنون اصحاب رسانه تعامل و همکاری خوبی با این سازمان داشته و دارند، گفت: انتظار می‌رود اصحاب رسانه اعم از مکتوب و مجازی و صدا و سیما برنامه‌های اجرایی دهه ولایت امسال را به نحو مطلوب انعکاس دهند.

چرومی در پایان از راه‌اندازی وب‌ سایت امامزاده جعفر (ع) گچساران خبر داد.

انتهای پیام/82011/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول