اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش ماموران انتظامی گلپایگان

300 قلم داروی تاریخ مصرف گذشته در گلپایگان جمع‌آوری شد

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی 300 قلم داروی تاریخ مصرف گذشته و شربت و قرص متادون تقلبی در گلپایگان کشف و ضبط شد.

300 قلم داروی تاریخ مصرف گذشته در گلپایگان جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان محمدعلی یوسلیانی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گلپایگان به تشریح کشفیات صورت گرفته طی هفته گذشته پرداخت و بیان کرد: 300 قلم داروی تاریخ مصرف گذشته و 80 هزار انواع قرص از سطح شهرستان گلپایگان جمع‌آوری شد و در این رابطه چهار نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی با بیان اینکه در بین این داروها شربت و قرص متادون تقلبی و تاریخ مصرف گذشته نیز وجود داشته است، افزود: این داروها از منازل، فروشگاه‌های لوازم بهداشتی و پزشکی و واحدهای صنفی که مجاز به توزیع این گونه داروها نیستند، جمع‌آوری شده است و با حکم دستگاه قضایی این داروها معدوم می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از انهدام باند خانوادگی سارقان سیم‌های برق در گلپایگان خبر داد و اظهار کرد: اعضای این باند چهار نفر بوده‌اند که اقدام به سرقت سیم‌های برق از منازل و شبکه‌های برق و ساختمان‌های نیمه کاره می‌نمودند و به 14 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ یوسلیانی همچنین از کشف هفت دستگاه موتورسیکلت و دستگیری دو سارق در این زمینه خبر داد.

وی با بیان اینکه با تلاش ماموران آگاهی گلپایگان دو سارق که اقدام به کلاهبرداری می‌کردند در هفته پیش دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: این کلاهبرداران با تماس تلفنی مردم را پای دستگاه‌های خودپرداز می‌کشاند و با سوء استفاده از آنها از حسابشان برداشت می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان افزود: این کلاهبرداران از این طریق 5 میلیون تومان از حساب شهروندان برداشت کرده بودند و به سه فقره کلاه‌برداری اعتراف کرده‌اند.

سرهنگ یوسلیانی با بیان اینکه آموزش پلیس در مدارس و مساجد و آگاه‌سازی مردم تاثیر زیادی در کاهش جرائم و افزایش کشفیات دارد، تصریح کرد: در هفته گذشته یک سارق کیف قاپ و یک سارق دوچرخه نیز در گلپایگان دستگیر شدند.

انتهای پیام/ 63014/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول