اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

بیمه‌ها جای پرداخت دیه به افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها کمک کنند

استاندار کرمان گفت: بیمه‌ها برای کاهش تصادفات باید به افزایش ضریب ایمنی راه و جاده‌ای کمک کنند، یعنی به جای پرداخت پول برای خسارت همان مبلغ را برای پیشگیری پرداخت کنند.

بیمه‌ها جای پرداخت دیه به افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که در محل ساختمان مرکزی بیمه ایران در کرمان به منظور پرداخت دیه یک فرد ضایعه نخاعی تشکیل شده بود، اظهار داشت: بیمه یک ضرورت است، همان‌طور که وسایل و امکاناتی برای ایجاد آرامش و آسایش انسان فراهم شدند در یک لحظه هم آرامش و آسایش را می‌گیرند که وظیفه بیمه‌ها برگرداندن آرامش از دست رفته است.

استاندار کرمان تصریح کرد: امروز بیش از 500 میلیون تومان در اختیار خانواده فردی قرار می‌گیرد که دیگر نمی‌تواند سلامتی گذشته خود را به دست آورد و حتی پرداخت چند برابر این مبلغ نمی‌تواند سلامتی او را برگرداند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از بروز حوادث لازم است تا تمام دستگاه‌ها با هم تعامل داشته باشند، گفت: سطح آگاهی مردم برای پیشگیری از حوادث باید افزایش یابد، بیمه‌ها برای جلوگیری از خسارت‌های زیاد لازم است تا ابتدا هزینه آموزش و آگاه‌سازی مردم را بپردازند.

وی افزود: نعمت سلامتی را با هیچ قیمتی نمی‌توان معاوضه کرد و بیمه‌ها برای کاهش تصادفات باید به افزایش ضریب ایمنی راه و جاده‌ای کمک کنند به جای پرداخت پول برای خسارت همان مبلغ برای پیشگیری پرداخته شود.

استاندار کرمان بسیاری از حوادث جامعه امروز را ناشی از بداخلاقی‌ها عنوان کرد و بیان داشت: ترویج و بهره‌گیری آموزه‌های دینی جلوی بسیاری از مشکلات اجتماعی، مالی و ... را می‌گیرد.

وی خطاب به خانواده فرد ضایعه نخاعی که در جلسه حضور داشتند، گفت: حادثه یک امتحان الهی است و انسان باید در مقابل خداوند شاکر و در حوادث صبور باشد، ان‌شاءالله که برکات خداوند نصیب شما و فرزندتان بشود.

استاندار کرمان در پایان به دل‌داری و صحبت با علیرضا نژادبیگلری پرداخت و خانواده وی را به صبر دعوت کرد.

انتهای پیام/80028/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول