اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست امسال صورت گرفت

پرداخت 2 میلیارد ریال برای بیمه زنان سرپرست خانوار کمیته امداد سرباز

مدیر کمیته امداد شهرستان سرباز گفت: بیش از 2 میلیارد ریال در 6 ماه نخست سال جاری به حساب تامین اجتماعی بابت بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغالزایی در سرباز واریز شد.

پرداخت 2 میلیارد ریال برای بیمه زنان سرپرست خانوار کمیته امداد سرباز

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، کمال بلوچ شارکی اظهار داشت: زیر‌پوشش قرار دادن مددجویان جهت بیمه تامین اجتماعی یکی از اهداف فقرزدایی و برنامه‌های حمایتی این نهاد است که  در این راستا مدیریت شهرستان سرباز بابت تعداد 281 خانوار زن سرپرست خانواده و مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی بیمه درمانی و از کار افتادگی و بازنشستگی در 6 ماه نخست سال جاری مبلغ دو میلیارد و  312 میلیون و 762 هزار 990 ریال پرداخت کرده است.

وی افزود: همچنین در این مدت در راستای فقرزدایی و خدمت به قشر محروم جامعه به تعداد 110 خانوار مبلغ یک میلیارد و 163 میلیون ریال وام کارگشایی و تعداد 150 خانوار مبلغ 631 میلیون و 100 هزار ریال وام کارانگیزی پرداخت کرده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان سرباز به ویژه برنامه کمیته امداد در سالروز ازدواج امام علی(ع) و فاطمه الزهرا(س) اشاره کرد و گفت: به مناسبت سالروز ازدواج امام علی(ع)وحضرت زهرا(س) به 26 نفر از فرزندان مددجویان تحت پوشش مبلغ 390 میلیون ریال جهیزیه و به پنج نفر از فرزندان مددجو هدیه ازدواج به مبلغ 250 میلیون ریال پرداخت شد.

انتهای پیام/75004/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول