اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس خبر داد

جذب اعتبار یک میلیاردی برای توسعه اماکن ورزشی

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: در هفت ماه گذشته از سال‌ جاری نزدیک به یک میلیارد تومان برای توسعه اماکن ورزشی خلخال و کوثر جذب شده است.

جذب اعتبار یک میلیاردی برای توسعه اماکن ورزشی

جلیل جعفری بنه‌خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ با این امر به افزایش سرانه فضای ورزشی کمک خواهد شد و علاقه‌مندان بیشتری می‌توانند از این فضاها استفاده کنند.

وی تصریح کرد‌: با توجه به اینکه اواخر بهار امسال 550 میلیون تومان برای آغاز یا تکمیل برخی طرح‌ها با پیگیری‌های فراوان دریافت کردیم طی هفته جاری و با دیداری که با سرپرست ورزش و جوانان داشتیم نزدیک به 300 میلیون تومان برای تکمیل طرح‌های در حال احداث دریافت کردیم.

نماینده مردم جنوب استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به قولی که به ورزشکاران علاقه‌مند به ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در خصوص احداث سالن ورزشی تخصصی این رشته داده بودیم با پیگیری‌های لازم و حل مشکل زمین برای احداث این سالن و اخذ اعتبارات لازم که در مرحله کلنگ‌زنی این طرح هستیم 50 میلیون تومان اختصاص داده شده است.

جعفری بنه‌خلخال گفت: در این دیدار از سرپرست وزارت ورزش و جوانان دستور تخصیص و صدور 50 میلیون تومان اعتبار دیگر را گرفتیم تا با تزریق آن شاهد تسریع در عملیات اجرایی این مجموعه باشیم.

وی تاکید کرد: در این راستا قرار است رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای نیز به خلخال بیاید تا این سالن مطابق با استانداردهای لازم کلنگ‌زنی شده و در مدت زمان تعیین شده احداث شود.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس افزود: برای تسریع در عملیات ساختمانی سالن ورزشی اندبیل که در تابستان سال جاری کلنگ‌زنی شد 50 میلیون تومان دیگر اختصاص یافت و برای سالن ورزشی روستای قوزلو در کوثر 50 میلیون تومان جذب شده است.

جعفری بنه خلخال به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: با توجه به حضور در جلسات تمرینی جانبازان سرافراز ورزشکار خلخال و قول مساعدی که برای تجهیز سالن ورزشی آن‌ها دادیم 20 میلیون تومان برای این سالن ورزشی و رقم 20 میلیون تومان دیگر نیز برای کمک به هیئت‌های ورزشی دو شهرستان جذب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده از سرپرست وزارت ورزش دستور لازم را برای احداث دو سالن ورزشی روستایی دیگر در خلخال و یک سالن ورزشی دیگر در کوثر از منابع ملی در سال 93 گرفته‌ام.

این نماینده مجلس از اخذ مجوز برای مطالعه ورزشگاه 5 هزار نفری خلخال خبر داد و گفت: موفقیت ورزشکاران ما که اخیراً نیز رامین امیر ساسان مربی تیم ملی کشتی افتخار دیگر برای منطقه خلق کرده است ایجاب می‌کند تا با توان مضاعف در این زمینه حاضر شویم.

جعفری بنه‌خلخال ابراز داشت: سال 92 سال افتخار‌آفرینی تیم‌های ورزشی کشورمان در مسابقات مختلف بوده به طوری که بعد از صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی والیبالیست‌‌ها و کشتی‌گیران ما در آوردگاه‌های جهانی و آسیایی خوش درخشیدند.

وی به افتخار‌آفرینی‌های ورزشکاران و مربیان خطه نخبه‌خیز خلخال و کوثر در عرصه بین‌المللی و جهانی اشاره کرد و یادآور شد: رامین امیر ساسان فرزند خوشنام و دلاور خلخالی در ردای مربیگری موفقیت خوبی را به دست آورد که امیدواریم در به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در آوردگاه‌های مختلف موفق باشد.

سخنگو و دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: سهم خلخال و کوثر در ورزش‌های قهرمانی در سطح ملی و بین‌المللی با توجه به محدودیت‌های موجود در منطقه مطلوب است و در عرصه داوری فوتسال بانوان نیز ژاله طوفان‌پور موفق به اخذ درجه ملی داوری در این رشته شد که موفقیتی عظیم به شمار می‌رود.

جعفری بنه‌خلخال در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تاکنون بیش از 60 ورزشکار خلخال و کوثر موفق به راهیابی به تیم‌های ملی شدند و امیدواریم با توجه به این ظرفیت مسئولان در افزایش زیرساخت‌های لازم متناسب با توان انسانی این منطقه و ورزشکاران تیم‌های قدری همچون خلخال دشت در فوتبال کشور اقدامات مناسب و لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول