اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته تربیت بدنی صورت گرفت

آغاز آموزش طرح‌های ملی ورزش در اوز

همزمان با هفته تربیت بدنی، آموزش طرح‌های ملی ورزش در 29 دبستان اوز آغاز شد.

آغاز آموزش طرح‌های ملی ورزش در اوز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اوز، رئیس آموزش و پرورش اوز در حاشیه اجرای برنامه شنای فرهنگیان در استخر شهرداری اوز اظهار داشت: با حضور 25 مربی ورزش در 29 دبستان این منطقه، آموزش طرح‌های ملی ورزشی در گروه‌های تنیس، ژیمناستیک، دومیدانی، طناب‌ورز و شنا آغاز شده است.

بهرام زمانی با تبریک هفته تربیت بدنی به تمام برنامه‌ریزان و مربیان این حرفه افزود: برنامه پنجم توسعه کشور و نیز جایگاه ویژه ساحت «تربیت بدنی زیستی و بدنی» در سند تحول بنیادین موکد بر اهمیت نقش تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی به ویژه در آموزش و پرورش است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز با اشاره به وجود پشتوانه‌های قوی در حوزه‌های نظری، علمی و قانونی برای تربیت بدنی در آموزش و پرورش تصریح کرد: تأمین سلامت فکری دانش‌آموزان منوط به فراهم کردن زمینه مناسب برای سلامت جسمی آنان است.

در ادامه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اوز با ارائه گزارش مختصری از برنامه‌های این هفته، به برنامه پیاده‌روی خانوادگی، دیدار با فرهنگیان پیش‌کسوت ورزشی، بازدید از طرح‌های ورزشی مدارس، استخر رایگان برای تمام همکاران فرهنگی و نرمش صبحگاهی در مدارس با حضور کارشناسان و مربیان ورزش اشاره کرد.

حسن همیشه بهار همچنین از تدابیر و توجه جدی معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس به اجرای طرح‌های ملی بر اساس سند تحول بنیادین و از تربیت بدنی و شهرداری اوز به خاطر همکاری در اجرای طرح سباح تشکر کرد و خواستار مشارکت خیران در تامین امکانات ورزشی مدارس شد.

وی در پایان از برگزاری همایش شناسایی فرهنگیان توانمند در زمینه ورزشی خبر داد و گفت: این اتفاق می‌تواند حمایت بسیاری از دوستداران ورزش را شاهد باشد.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول