اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مسکن‌سازان استان بوشهر خبر داد

افزایش ساخت و ساز در سکونتگاه‌های غیررسمی بوشهر

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان بوشهر از افزایش ساخت و ساز در سکونتگاه‌های غیررسمی شهر بوشهر خبر داد.

افزایش ساخت و ساز در سکونتگاه‌های غیررسمی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، منصور سعیدی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان بوشهر اظهار داشت: باید برای رفع مشکلات سکونتگاه‌های غیررسمی در بوشهر فکر اساسی کرد و در این زمینه شهرداری نقش مهمی دارد.

وی افزود: متاسفانه ساخت و ساز در سکونتگاه‌های غیررسمی بوشهر بدون برنامه در حال افزایش بوده و نظارت خوبی نیز بر آنها صورت نمی‌گیرد.

وی با مقایسه بین سکونتگاه‌های غیررسمی شیراز و بوشهر اظهار داشت: در سعدی شیراز این سکونتگاه‌ها توسط روستاییانی ایجاد شده که توان مالی نداشته و با احداث کپری در آن زندگی می‌کنند اما در بوشهر ساختمان‌های سه طبقه احداث شده که حداقل 40 درصد از خصوصیات فنی ساختمان‌سازی را دارا هستند.

سعیدی با تاکید بر ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی  گفت: در قانون دیده شده دفاتری در سکونتگاه‌های غیررسمی با نظارت شهرداری برای تسریع در کارهای مردم راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه این دفاتر در اکثر نقاط کشور راه‌اندازی شده است، افزود: شهرداری می‌تواند با آگهی در روزنامه‌ها و راه‌اندازی اینگونه دفاتر، بسیاری از فعالیت‌های سکونتگاه‌های غیررسمی را به آنان سپرده و نقش نظارتی خود را ایفا کند.

مدیرعامل شرکت عمران و مسکن‌سازان استان بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر 456 هکتار سکونتگاه غیررسمی در بوشهر داریم که پنج درصد مساحت شهر را تشکیل می‌دهد، توسعه این سکونتگاه‌ها را به نفع بوشهر ندانست.

انتهای پیام/66006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول